Hidden Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 6. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Apropos flere pakker: Det er fullstendig ok å motta flere pakker samtidig fra samme mottakere, selv om den samlede verdien av pakkene skulle overskride grensen. Posten har prøvd seg ved flere anledninger å kreve moms for slikt, men det har de altså ikke lov til. Dette til opplysning :smile: Lenke til kommentar
bsa Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Quote: Den 2002-08-03 14:51, LarsC skrev:Apropos flere pakker: Det er fullstendig ok å motta flere pakker samtidig fra samme mottakere, selv om den samlede verdien av pakkene skulle overskride grensen. Posten har prøvd seg ved flere anledninger å kreve moms for slikt, men det har de altså ikke lov til.Dette til opplysning :smile: Kan vi stole på at butikkene skjønner hvilke dusteregler vi har i Norge? Noen erfaringer ved bestilling av flere DVD'er samtidig? bsa Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Quote: Den 2002-08-03 15:01, bsa skrev:Kan vi stole på at butikkene skjønner hvilke dusteregler vi har i Norge?Noen erfaringer ved bestilling av flere DVD'er samtidig? Nei, det kan man ikke stole på. Unntak finnes, dog, f.eks Play sender alltid varene separat. Det er ikke verre enn å avslutte en og en ordre, eller sende en mail. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Quote: Den 2002-08-02 05:45, Hidden skrev:Må bare få si takk for tipset! Og et lite OBS!Har sjekket en del DVD´er hos DVD soon, og alle var Region 1 (sone 1), d.v.s. ikke Norsk tekst. Om de har Region 2 vet jeg ikke, har ikke funnet noen ennå. Takk for advarselen, men det er jeg helt klar over. Jeg har sonefri DVD spiller og liker filmer uten tekst best (så lenge det er på et språk jeg forstår... engelsk går utmerket). De har nok ikke region 2 ettersom dette er ett firma i Canada som har region 1 som standard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå