Gå til innhold

DVD kjøp. Hvor er det billigst?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du Visa-kort: http://www.play.com

Skal visst ha de billigste DVD'ene i VERDEN!!!!

Prisen er inkludert frakt i posten. Det tar ca en uke fra du bestiller til du får den!

- Den som graver en grav for andre, er ikke arbeidsledig.

- Hvis du ikke lykkes første gang, kan det tyde på at fiasko er mer din stil.

[ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-07-31 07:24 ]

Lenke til kommentar

Dagbladet i samarbeid med en eller annen bokhandel selger Fellowship of the Ring for 269,- med frakt og plakat. Ellers så jeg at Lefdal skulle selge den til 179,-, men de har vel ikke postordre.

[ Denne Melding var redigert av: fudun på 2002-07-31 08:44 ]

Lenke til kommentar

http://www.dvdsoon.com

Har forhåndsbestilt Lord of the Rings Special edition på 4 DVD'er (lengre versjon av filmen + MASSE ekstramateriale). Litt under 200 kroner inkludert frakt. Og ettersom filmen er under 200 kroner, så slipper du å betale noe for å få den inn i landet. også.

Har også forhåndsbestilt Back to the Future trilogien. Prisen ble også her under 200 kroner inkludert frakt.

21.7 bestilte jeg Almost Famous special edition med 2 DVD'er pluss CD. 190 kroner inkl. frakt. Fikk den i dag, 31.7 selv om det skulle ta 2-4 dager før de hadde den på lager da jeg bestilte.

Dvdsoon er i Canada og den billigste DVD butikken jeg har vært borte i. Vær klar over at prisene på sidene deres er oppgitt i Canadiske dollar (ca. 5 kr) og ikke amerikanske. Du har også mulighet til å benytte en innebygget kalkulator på siden for å beregnet hvor mye filmen koster i norske kroner.

Hold deg i alle fall unna DVD-Strax som blir rimelig dyre i forhold til Canadiske og amerikanske web-shopper.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-31 17:43, Afseth skrev:

Har forhåndsbestilt Lord of the Rings Special edition på 4 DVD'er (lengre versjon av filmen + MASSE ekstramateriale). Litt under 200 kroner inkludert frakt. Og ettersom filmen er under 200 kroner, så slipper du å betale noe for å få den inn i landet. også.

40.19 Canadian Dollar = 197.397 (NOK)

3.99 Canadian Dollar = 19.597 (NOK)

Dette blir jo over 200 spenn... Får jeg moms i tillegg da? Dette er for LOTR special edt.

DrErling

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-31 23:02, DrErling skrev:

40.19 Canadian Dollar = 197.397 (NOK)

3.99 Canadian Dollar = 19.597 (NOK)

Dette blir jo over 200 spenn... Får jeg moms i tillegg da? Dette er for LOTR special edt.

DrErling

Så lenge selve varen er under 200 kr. så går det bra.

Jeg ser at kursene er på vei tilbake til normalen nå, for da jeg bestilte så ble det rett under 200 kroner inkludert porto. Og det ble trukket fra VISA kortet da jeg bestilte så jeg er fornøyd med timingen. :grin: Fikk som sagt Almost Fameous fra de for ett par dager siden. Så nå at den ble sendt som "gift" (gave) og da tror jeg ikke den er momspliktig uansett?

Lenke til kommentar

Den 2002-07-31 07:20, DrErling skrev:

Jeg skal ha følgende filmer:

Lord Of The Rings: The Fellowship Of The Ring: Widescreen Ed.

Monsters, Inc.: 2001

http://www.dvdexpress.com

http://www.express.com

http://www.dvd.com

Samme firma...

Har bestillt derfra mange ganger. Positivt var at de hadde mulighet for å sende med FedEx.

Går ikke lenger til Norge.

Har bestillt flere ganger, og erfart at det de sier om leveringstid ikke alltid stemmer. Siste gang var det to filmer av åtte som stod med leveringstid "ship within 3-5 days"

Bestillte i april, fikk leveringsbekreftelse for et par dager siden (!)

Satt også levering til samlet, men de sendte en film alene etter en måned eller noe.

Men nå har de sendt de resterende 7-8 filmene, og jeg står farten til å dra på ferie.

Må vente til de kommer til landet for å sende tollsjema, og håpe at posten holder på pakken til jeg er tilbake fra ferie....

Håpe på det beste, sender posten pakken tilbake, vet jeg sannelig ikke hva jeg skal gjøre (pengene er jo trukket fra VISA'en)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Quote:

Den 2002-07-31 08:28, mad_arab skrev:

hos dvdstrax blir det moms når du bestiller for over 200kr. Dersom du vil ha sone1 anbefaler jeg
. flott service, rask frakt med dhl, og de sender umerket, dvs ingen moms.

mad_arab:Gjelder dette varer over 200nkr også? Trodde umerket ikke var lov fra næringsdrivende fra USA. Ja dette er pga av 11.september

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-02 05:45, Hidden skrev:

Har sjekket en del DVD´er hos DVD soon, og alle var Region 1 (sone 1), d.v.s. ikke Norsk tekst. Om de har Region 2 vet jeg ikke, har ikke funnet noen ennå.

De har ikke R2. Ingen vits i å ha R2 i Canada/USA, det er R1- og NTSC-land.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...