Mattlakk Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 For mange år siden så jeg og pappa en film, men ingen veit hva den heter.. Det er noen karer som skal bli soldater eller noe i den duren, en Komedie.. og Da må de igjennom mange tester, dette viser seg og være veldig gøy ( for oss tv-seere ) De må foreksempel sitte i en slags Cokkpit (veit ikke hvordan det skrives ) som går rundt og rundt, til de blir skikkelig kvalme.. Noen som veit om en film som er sånn? Blir så utrolig glad hvis noen har hørt om denne! mvh /me Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Kanskje det er Stripes (1981) med Bill Murray? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 naaj. trokke det.. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Høres ut som Space Cowboys (2000), av og med Clint Eastwood. De skulle dog ikke bli soldater, men trenes til astronauter. Stemmer? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Høres ut som en film jeg så for lenge siden med han fyren som spiller hovedrollen i "Hjelp nå er det juleferie" :o Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Høres ut som Space Cowboys (2000), av og med Clint Eastwood.De skulle dog ikke bli soldater, men trenes til astronauter. Stemmer? Det kan høres ut som at det stemmer, men er virkelig Space Cowboys så morsom? Lenge siden jeg har sett den... Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Kan forresten tenke meg det var en annen håpløs komedie jeg så for lenge siden. Eneste jeg husker var sekvensen i rommaskinen som du beskrev (en sak som snurrer fort rundt i sirkel), samt en astronaut som feis da han var på månen, slik at romdrakten blåste seg opp Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Kom på at skuespilleren heter Chevy Chase. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Høres ut som Space Cowboys (2000), av og med Clint Eastwood.De skulle dog ikke bli soldater, men trenes til astronauter. Stemmer? Det kan høres ut som at det stemmer, men er virkelig Space Cowboys så morsom? Lenge siden jeg har sett den... Den er forferdelig dårlig. En håpløs komedie med ubrukelig story som det går 13 av på dusinet. Minnes jeg så den på Canal +... er ikke mye brukbart å finne på den kanalen. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Den G-sentrifuga er brukt i en del filmer (også komedier), men den som slår meg først er Spies Like Us (1985), ganske riktig med Checy Chase (som Mauro sier) og Dan Aykroyd. Trailer her Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 høres veldig ut som spies like us ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå