Aesop Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Heisann, jeg holder på å hjelpe en kompis å sette opp en barebone-PC som skal brukes til PhotoShop og spilling. Har laget et forslag her: Barebone PC - handlevogn. Jeg lurer spesielt på om det er noen som har erfaring med kabinettet AOpen XC Cube EZ482, og om skjermkortet Gigabyte GeForce 6600 GT PCIe "TurboForce" får plass i kabinettet siden det har kjøleribber på baksiden. Det ville vært utrolig fint om vi kunne klare å få inn et kort som er lydløst. Alternativt trenger jeg forslag på GF 6600 GT kort som er kjent for å støye lite. Årsaken til at jeg har valgt én minnebrikke er at han trenger å kunne utvide til 2Gb seinere. Alle forslag mottas med takk :-) EDIT: skirveleif Endret 20. juli 2005 av Aesop Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg vil anbefale at du går for AMD64 3700+ fremfor 3500+, siden den har dobbelt så mye L2-cache. Lenke til kommentar
Aesop Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Takker, det kommer vel an på budsjettet. Det er vel like sannsynlig at han går ned et hakk... Lenke til kommentar
Aesop Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Er iferd med å bestille nå. Er det noen som vet om Gigabyte 6600GT kortet får plass i kabinettet? Lenke til kommentar
Aesop Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Og nå har duden bestemt seg for å bytte kabinett til Aopen XC Cube EZ915 Socket 775, 915G, PCIeX16, VGA, LAN, SATA, siden han ikke vil vente til den andre kommer inn... Men jeg regner med at innmaten ellers er ganske lik? Mhp på plass altså, sokkelen er jo intel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå