Goliath Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hvilket burde jeg egentlig kjøpe? Prisforskjell er 500,- Lenke til kommentar
Gathor68 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Si litt mer om hva du skal bruke kamera til og om du har noe som er viktig å kunne gjøre. Kanskje det er andre kamera som vil være bedre til ditt bruke. Er jo ikke stor forskjell på dem annet en oppløsning Ixus 40 vs 50 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Ixus 40 mangler også noen funksjoner som Ixus 50 har, men det er så vidt jeg vet ikke noen funksjoner som bedrer bildekvaliteten. Har ikke kameraene her nå, så jeg får ikke sjekket hva det er, men mener Ixus 50 har noen av Ixus 700 sine funksjoner som har med farger å gjøre (velge vekk farger, bytte farger og så videre). Så bildekvalitetsmessig så er det kun megapixlene som gjør forskjell, og forskjellen er ganske liten på 4 og 5 megapixler. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Optikken spiller en større rolle en den ene megapikselen for å si det sånn... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg ville tatt 50`en, men skulle jeg hatt noe i den prisklasse ville jeg heller ha valgt et Fine F10 til samme pris som ixus 50. Men men...størrelse teller kanskje også litt inn på valget til trådstarter. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 En rekke steder som selger Ixus 50 i en collection-utgave. I den får du med ekstra batteri og en bæreveske i skinn; den koster rundt 3.500 kr. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 jeg dro på ferie rett etter topic'en ble opprettet og peiset på med en Ixus 700 .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå