Gå til innhold

GeForce 6200, HDR støtte i Far Cry 1.3?


Anbefalte innlegg

Heisann!

Har nettopp kjøpt meg eit billig og greit skjermkort, GF6200 128 64-bit.

Har lest at det skal støtte High dynamic-range (HDR) rendering, men får ikkje det til i far cry. I spillet står det at HDR er på, men eg ser ingen forandringer.

 

Må eg vente på nye drvere, eller er det rett og slett ikkje støtte for HDR i far cry med 6200?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig litt off-topic, men ang. åpning av pipes på 6200. Har selv et Leadtek A6200 TD (må ikke forveksles med 6200A) som jeg åpnet de resterende pipes på. Det får jeg nå 6325 poeng i 3DMark03 med moderat overklokking (og med en kjip Sempron 2600+). Altså nesten det dobbelte av det jeg fikk med standard pipes. Med andre ord, hvis det lar seg gjøre på kortet ditt, så er det et kjempeløft. Er kjempefornøyd med mitt med tanke på at jeg betalte 500 spenn for det. :)

Lenke til kommentar
GeForce 6200 støtter ikke FP blending/filtering som må til for å få HDR i FarCry 1.3. En slik funksjon på 6200 har ikke mye hensikt mtp hvor krevende HDR rendering er.

Såg på produkt beskrivelsen for kortet mitt og fant følgande:

"64-bit floating point texture filtering and blending"

 

Då skulle eg vel ha FP blending/filtering som ska funge?

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...