Champ Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Hvordan er kvaliteten på bildene på dette? prøvde å søke litt rundt på nettet men fant ingen bilder tatt med det kameraet. er det noen her som har det hadde vært flott om jeg kunne sett noen eksempler. Så nemmelig at de selger det rasende billig på Elkøp nå. Kameraet skal bare brukes til lek så jeg skal ikke ha noe voldsomt bra eller dyrt kamera så jeg tenkte at dette kanskje kunne passe bra. Lenke til kommentar
*T* Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Jeg anbefaler deg til å finne det ut selv, det er alltid det beste. Dra til elkjøp å kjøp kameraet, test det ut og evt lever det tilbake etter max 30 dager, så får du pengene tilbake hvis du ikke er fornøyd. Må jo utnytte det at elkjøp har 30 dagers pengene tilbake garanti på aboslutt ALLE varer. Test selv, alltid beste løsning! :smile: Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 For denne prisen kan det neppe bli noe bedre. Det blir som å betale for en Lada og få en..... Huyndai?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå