Anterialis Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Går inn på enhetsbehandlig og egenskaper for "Broadcom 440x 10/100 Intergrated Controller. Det står in info ruta: "Denne enheten kan ikke starte. (Kode 10)" Jeg får derfor ikke brukt mitt 10/100 kort! Kun det trådløse nettverkskortet. Noen som har noen ide til hva dette kan være? Har prøvd: - Deaktivere/aktivere - Avinnstallere/innstallere - Laste ned ny driver Dette er en bærbar og 10/100 kortet er "on board", så jeg kan ikke ta det av liksom. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Må få maskina til å fungere på "trådfult" nettverk igjen... På forhånd takk Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 problemet ditt ligger i at pci driver ikker er installert eller noe feil med den (og kjent som chipset driver) sjekka om noen andre ting som bruker den driver funker, som pcmcia kort eller minipci. kode 10 er at den ikke finner hardware, foresten. har du sjekka biosen at den ikke står slått av der ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå