Gå til innhold

Forskjell på Sandisk og Sony? (MS Pro Duo)

Anbefalte innlegg

Hei.

Nå tenkte jeg at jeg skulle kjøpe meg en 1gb brikke, og har da sett litt i prisguiden her på amobil.

Så ser jeg at databutikken.com har en Sandisk 1gb brikke til 779,-

Det jeg lurer på da, er om det er noen forskjell på Sony og Sandisk brikker? Noe er bedre enn det andre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen kort har bedre ytelse enn andre, men de pleier å ha et navn som tilsier dette. Dette er nok også bare merkbart i gode minnekortlesere, ikke i mobilen.

Du kan trygt kjøpe MS Pro Duo fra andre enn Sony.

Hva er forskjellen mellom "Sandisk 512MB Gaming Memory Stick PRO Duo" og "Sandisk Memory Stick DUO Pro 512Mb". Jeg vet at "Sandisk Memory Stick DUO Pro 512Mb" går ann å bruke til SE k750i, men vet ikke om det går ann med "Gaming MS PRO Duo" På prisguiden er "gaming" billigere, så jeg lurte å på om det er noe forskjell mellom dem og om "gaming" går ann å bruke på K750i? :hmm:

Endret av iam
Lenke til kommentar

Det er ikke så mye å svare når jeg rett og slett ikke vet svaret på det du spør om.

Men jeg sjekket i prisguiden og leste om produktene. Dette står om Gaming-kortet:

SanDisk lanserar nu en ”Gaming” minneskort-serie. Nu är snart nästa generations handhållna spelkonsoller här. Till Europa och Sverige beräknas Playstation Portable från Sony komma någon gång efter sommaren. Dessa spelmaskiner kräver ett minneskort av typen Memory Stick PRO Duo (MS PRO Duo). SanDisk lanserar nu en ”gaming”-serie, halvt genomskinliga MS PRO Duo kort i olika neonfärger. Korten är av högsta SanDisk kvalitet med MLC Memory och Controller Technology.

Altså, jeg finner ingenting annerledes med disse kortene enn fargen. Muligens skrive/lese-hastighetene er annerledes, men dette er neppe merkbart i telefonen.

Lenke til kommentar
Det er ikke så mye å svare når jeg rett og slett ikke vet svaret på det du spør om.

Men jeg sjekket i prisguiden og leste om produktene. Dette står om Gaming-kortet:

SanDisk lanserar nu en ”Gaming” minneskort-serie. Nu är snart nästa generations handhållna spelkonsoller här. Till Europa och Sverige beräknas Playstation Portable från Sony komma någon gång efter sommaren. Dessa spelmaskiner kräver ett minneskort av typen Memory Stick PRO Duo (MS PRO Duo). SanDisk lanserar nu en ”gaming”-serie, halvt genomskinliga MS PRO Duo kort i olika neonfärger. Korten är av högsta SanDisk kvalitet med MLC Memory och Controller Technology.

Altså, jeg finner ingenting annerledes med disse kortene enn fargen. Muligens skrive/lese-hastighetene er annerledes, men dette er neppe merkbart i telefonen.

Åja, tusen takk alikvell da. Siden vis jeg finner en som er billigere får jeg cash vettu :p Prisgaranti :yes:

Endret av iam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...