Gå til innhold

nye doom3 shots

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-08-01 15:44, Patrokolos skrev:

[...]

Det viktigste er at de banker alle andre fps-spill i grafikk.

Grafikk er viktig, men ikke viktigst. Som single player vil Doom3 være veldig avhengig av stemning og gameplay for å score hos meg...kun eye candy har begrenset holdbarhet. Jeg har tro på iD :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-08-02 11:22, Zardoz skrev:

Quote:

Den 2002-08-01 15:44, Patrokolos skrev:

[...]

Det viktigste er at de banker alle andre fps-spill i grafikk.

Grafikk er viktig, men ikke viktigst. Som single player vil Doom3 være veldig avhengig av stemning og gameplay for å score hos meg...kun eye candy har begrenset holdbarhet. Jeg har tro på iD
:grin:

Hmm, ja, ok, så er ikke grafikk alt. Men jeg synes det er det viktigste. Jeg stopper OFTE opp i visse spill, bare for å se på flott grafikk. Self setter jeg pris på spill med god handling (Deus Ex, Half-Life osv). Jeg liker derfor mangfoldet av spill. Man har Serious Sam, Quake 3 og UT osv for fin grafikk og action, uten handling. Så kan man spille Half-Life, om man en dag skulle ha interesse av å spille eit spill som har handling i høysetet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Hei....

Noen som vet NÅR DOOM 3 kommer?

Og hvordan jeg kommer til å drive det med en P4-2.0ghz,512 RDram og et kommende NV-30...

Har nå Gf3 deluxe.. får 7500 3Dmarks.. hvor mange 3dMarks tjener jeg på et NV30 tror dere?

Beret

forøvrig tror jeg at Doom3 kommer til å bli en bestselger av de skjeldne.. personlig tror jeg at ca 50 millioner mennesker kommer til å pisse på seg under gaminga.. sett den uoffesielle "in-game" videoen.. ser KNALLBRA ut.. :smile:

og det var for 2-3 mnd siden...

Beret

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-31 03:46, siDDIs skrev:

erm, low poly resolution textures her og der

low poly rom

eit par virkeleg stygge texturer

Herregud så idiot man kan bli!

Spillet er LANGT ifra ferdig, både John Carmack og artistene hos id har mye igjen å gjøre, så du kan forvente deg høyere oppløsninger, bedre texture mapping, bedre modeller, mye færre bugs, osv.

Quote:

og det metallkryss greia bak den zombien er jo heilt flatt??

Hvilken zombie? Hvilket "metallkryss"? Hvis det er arket som vitenskapsmannen holder, sier jeg det samme: spillet er ikke engang alpha, oppløsningen på teksturer blir garantert forbedret.

Quote:

nei desse screenshotsa var unødvendige

FU!

Og ALLE refleksjoner i spillet er ekte. Hvis det er, som du sier "kanskje en eller to polygoner" som blir reflektert ville det ikke sett sånn ut.

Jeg hater deg.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-08 20:09, Goldfish skrev:

Quote:

Den 2002-07-31 03:46, siDDIs skrev:

erm, low poly resolution textures her og der

low poly rom

eit par virkeleg stygge texturer

Herregud så idiot man kan bli!

Spillet er LANGT ifra ferdig, både John Carmack og artistene hos id har mye igjen å gjøre, så du kan forvente deg høyere oppløsninger, bedre texture mapping, bedre modeller, mye færre bugs, osv.

Quote:

og det metallkryss greia bak den zombien er jo heilt flatt??

Hvilken zombie? Hvilket "metallkryss"? Hvis det er arket som vitenskapsmannen holder, sier jeg det samme: spillet er ikke engang alpha, oppløsningen på teksturer blir garantert forbedret.

Quote:

nei desse screenshotsa var unødvendige

FU!

Og ALLE refleksjoner i spillet er ekte. Hvis det er, som du sier "kanskje en eller to polygoner" som blir reflektert ville det ikke sett sånn ut.

Jeg hater deg.

Du veit alt takk gud for det

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-02 19:37, siDDIs skrev:

det eg kritiserer er ikkje spelet men grafikken, ID software har fleire sinnsyke grafikk artister som eg meiner kunne ha gjort ein mykje mykje betre jobb.

Største problemet med ID software er uten tvil deiras level design

Jeg støtter det som tidligere er sagt, dette spillet er ikke ferdig. Det er laaaangt i fra ferdig. Men heldigvis for deg så kan det mest sannsynlig bare gå en vei, du vil bli positivt overraska når du får se det ferdige produktet. I motsetning til meg som fremdeles har Doom 1 friskt i minnet og da så alt for store forventninger til Doom 3.

Men.... bildene og de filmsnuttene jeg har sett av Doom 3 ligger for meg utrolig høyt oppe på grafikk skalaen om du sammenligner med andre spill. Og det må du jo gjøre, sammenligne med andre spill. Kan du vise til noen screenshots fra spill som har kommet eller er under utvikling som virkelig har imponert deg siden disse Doom 3 bildene ikke gjør det?

Uansett, Doom 1 var en pc revolusjon. Var helt paralysert etter å ha sett dette fantastiske greiene for første gang. Husker jeg måtte bruke noe så skummelt som en boot disket for å få starta det (naboen hjalp til, han var i de tidene der noe vi kalte en datamaskinekspert, spesielt så var han -ekspert- på IBM kompatible maskiner). Hadde en 486sx 25 med 4 mb ram, grafikk hva hardware angår var det ingen som snakket om i de tidene der.

Starta som sagt opp spillet og kunne ikke tro det var sant, spilte og spilte. Synet som møtte meg var helt vanvittig utrolig, nesten som første gang jeg var sammen med en naken jente :smile:

Har dessverre ikke funnet denne spille opplevelsen igjen, en annen ting er det med det damegreiene jeg nevnte, like pent (nesten) hver gang, men det er nå en helt annen sak :grin:

Men men, er på leit. Håper det retter seg med Doom 3.

Rune.

Lenke til kommentar

Joa.

Det jeg egentlig skulle skrive om her var noe helt annet en nakne damer, spora helt av men men. For meg er det mye helheten i spillet som teller. Om spillet svikter på gameplayet, grafikken og/eller lyden, så faller det hele sammen som en kortstokk. Det må med andre ord leve opp til forventningene over hele linja. Vil sammenligne det litt med en film, er lyden dårlig, bilde svakt (ex cam fra nettet) eller for den sak skyld innholdet på trynet så blir det dårlig uansett. Det må være en helhet i det.

Tror Doom utviklerne bl.a. med tanke på budsjettet de har osv. klarer å heve seg over det meste vi til nå har sett, eller for å si det på en annen måte. Doom kommer garantert til å overgå alt vi har sett innen STU sjangeren, tro meg!

Ok da, må innrømme at jeg er litt fetish når det gjelder grafikk. Men det betyr ikke at jeg gir blanke i gameplayet osv. for det.

>>----> Som Madonion gutta sier det: Frame rate is life!

Rune.

Lenke til kommentar

dette er dei første skikkelege ingame screenshotsa av doom3, klart eg blei skuffa over kor plastikk aktig alt var etter å ha sett dei filmane

doom3 vil sikkert bli konge bra, uansett det visuelle som blir vist på dei screenshotsa har ingenting å gjøre med at spelet er halvferdig, ingen gjer ut screenshots av noko som er ikkje ser ferdigt ut.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-09 00:56, siDDIs skrev:

ingen gjer ut screenshots av noko som er ikkje ser ferdigt ut.

Unnskyld meg, men det er bare tull.

Under her er de første bildene fra Doom 3, og etter det følger det bilder fra div andre sider med svært så tidlige bilder fra utviklings stadiet av andre spill. Når det gjelder nyere spill, så kan jeg ikke komme på en enste spille utviklingsgruppe som ikke har vist bilder fra det de holder på med under utviklingen av spillene.

Sidene under her er tatt "random", kan finne frem til hvilket som helst spill fra et meget tidelig utviklingsstadiet om det er ønskelig. Bare gi beskjed.

http://gamespot.com/gamespot/filters/produ...,00.html?page=5

http://www.gamespy.com/e32002/pc/ironstorm...reenshots.shtml

http://www.eurogamer.net/content/ss_maelstrom

http://gamespot.com/gamespot/filters/produ...,00.html?page=2

Rune.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-09 01:35, Kina bill skrev:

Quote:

Den 2002-08-09 00:56, siDDIs skrev:

ingen gjer ut screenshots av noko som er ikkje ser ferdigt ut.

Unnskyld meg, men det er bare tull.

Det er forskjell på uoffisielle og offisielle screenshots

ingen gjer ut screenshots som ser dårlege ut, som kan skremme vekk kundane, ikkje vis at dykke er på det samme nivået her som på Infogrames forumet

Lenke til kommentar

"Unnskyld meg, men hvilke bugs refererer du til? Har du

prøvd spillet?" <--hihi

Uansett, siddis gjør bare dette på **** da. Han kaster ut en mening, alle som ser dette+føler seg uenige, kaster seg selvfølgelig på, og fører en ganske meningsløs diskusjon. Om han finner feil i Doom 3 grafikken+henger seg opp i dette ok. Hans problem. Jeg synes dette ser flott ut. Jeg gleder meg veldig til å oppgradere dataen min for tusenvis av kroner for å spille dette spillet....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...