Gå til innhold

nye doom3 shots

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke unødvendige, bare litt ærligere :wink:

Synes det fremdeles ser fett ut, bare ikke fullt så fett som de første skrytebildene.

Fremdeles imponert over bumpmappinga og refleksjonene. Men litt dumt at mye ser ut som det har blitt lagd med vinkelsliper.

Lenke til kommentar

Det Doom ble mest berømt for var de utallige monstrene som "flooda" deg i nesten hvert rom..var stort sett bare å holde inn skyteknappen i ett sett.

iD har selv sagt at de har gått vekk fra denne modellen og laget et mere script-styrt FPS..tipper det blir en ikke-nødvendigvis-kjedelig klone av half-life nå jeg :sad:

Eller et Alien vs predator 2 med bare Marine-delen utvida 100 ganger.

Og muligens bra multiplayer..som jeg ikke får utbytte av uansett siden ADSL aldri kommer til min sentral.

I den tida var Doom 1&2 THE FPS. Nå blir det bare "just another FPS".

----

"Gjort er gjort og spist er spist" sa elgen i Hakkebakkeskogen under våpenhvilemøtet mellom Mikkel Rev og de andre dyra. >www.dragonforce.com/sound.html < ! Metalium ruler også. :evil:

[ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-07-31 21:08 ]

Lenke til kommentar

Kan ikke være enig i at Doom ble kjent for å ha mange monster. Det var stemningen som gjorde spillet så berømt. Følelsen av at noe jager deg, at noe rett rundt hjørnet kan river ut lungene dine og fòre det til vaffeljernet sitt. FÅ ting som har skremt meg så #%"¤! som Archvile, ble like redd hver gang jeg møtte ham. Impene var ekle også, plutslig sto de rett bak deg, og Pinkydemon, og Cacodemon, og Baron of Hell.. Tviler ikke et sekund på at Doom3 kommer til å matche stemningen til Doom 1 og 2. Bare SE på det! Nydelig!

Serius Sam prøvde jo å etterligne Doom sin oppskrift, i den tro at det var "uendelig" med monster. Ja, alle vet hvor artig det var *riste oppgitt på hodet* Of course, det var morro i et par timer, så ble det bare, boooooring.

Deathmatch i Doom er noe for seg selv, synd vi sannsynligvis aldri vil se noe lignende igjen, fordi alle skal være så "kreative"..

Synes Bildene var bra, har en mistanke om at dette er lav detaljsetting, og hvem vet NÅR i produksjonsfasen disse bildene ble tatt? kan være måneder gamle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

altså, tenker dere kun på grafikk så blir jeg skuffet...grafikken på et spill kan være middels og fortsatt være fantastisk så lenge gameplay er bra.

sof2 suger på gameplay og har satset mest på grafikken...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...