Gjest medlem-77217 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 hei, jeg gikk å tenkte her om dagen å da tenkte jeg: hvorfor ikke det heter software.no istede for programmer.no.. jeg mener, det heter jo hardware.no så hvorfor ikke software.no? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Spørsmålet jeg sitter igjen med er: Hvorfor? At det heter Hardware.no og ikke Maskinvare.no har absolutt ingen ting med saken å gjøre. Synes du at Akam skal skifte navn til Acam, Overklokking til Overclocking, Tull til Fun og Prisguide til Priceguide? Jeg er ikke redaktør for Programmer.no, men jeg kan med sikkerhet si at Programmer.no ikke vil skifte navn til Software.no... Navneskifting kan bidra til å miste brukere, noe vi selvfølgelig ikke ønsker. Når det attpåtil ikke er noen grunn til å skifte navn, ja da ser jeg ikke helt poenget. Domenet Software.no er for øvrig opptatt. Endret 20. juli 2005 av @kd Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Kan ikke annet enn å si meg fullstendig enig med @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå