Gjakmarrja Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Når jeg prøver meg på frem på command line klarer jeg og compile progge men når jeg kjører forsvinner det like fort som jeg startet det? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 legg inn en getch(); på slutten, da vil applikasjonen vente på et tastetrykk. evt. en cin.get() eller noe. den terminerer fordi koden er ferdigkjørt. btw: dette er spurt om ca en gang i mnd (minst) søk litt i forumet før du legger inn ny tråd a? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Will do tankz Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Prøvde det du sa men det funka ikke men hva er gale med dette progge: #include <iostream> using namespace std; int main( void ) { cout << "Hello World!" ; return 0; } Lenke til kommentar
Lorents Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 ingenting;) Prøv å opne cmd og køyr det der ifrå. evnt legg inn cin >> const char* haostring; eller noko. Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 mange forskjellige måter som kan bli brukt til og løse det problemet. Mange av de er blitt diskutert her på forumet. Bruk søkefunksjonen og se om du finner det. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Progge mitt funker fint nå... Borland er litt greiere enn Visual C++.net då! Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Borland greiere enn VS.NET? du har røyka fornoe a? Endret 21. juli 2005 av Manfred Lenke til kommentar
Peter Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Progge mitt funker fint nå... Borland er litt greiere enn Visual C++.net då! Jada... Falt stygt, eller? I visual studio, dersom du trykker ctrl f5 inne i IDE, så vil du kjøre programmet, og vil vinduet forbli åpent til du trykker en knapp. Dersom du trykker f5, vil forhåpentlig vis programmet kjøre tvers igjennom og lukke seg. For å unngå dette, kan du slenge inn et breakpoint(F9) nær slutten av programmet. Uansett foretrekker jeg å bruke ctrl +f5. Hvis du må bruke debug(f5), så er allerede noe galt og programmet vil kræsje ett eller annet sted... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå