Gå til innhold

Aspire 400 watt P4 PSU m/Athlon 64

Anbefalte innlegg

Hallo

Jeg har kjøpt en Aspire X-Dreamer 2 kabinett, og lurer nå på om det vil bli noen problemer hvis jeg brukte en AMD Athlon 64 3500+ CPU. når det står på strømfosyningen at den støtter P4. Strømfosyningen er en Turbolink Switching Power Supply med modell nr: WIN-400PS+PFC. Jeg skal bare bruke PCen til spilling og skal ikke OC CPUen, bare evt skjermkortet når den tid er inne. Garantien går vel vekk men kan jeg bruke den med AMD?

Her er oppsettet på maskinen, som ennå ikke er kjøpt. (Tell me hvis du ser noen andre problemer) Oppsett

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om strømforsyningen støtter P4, så kan du bruke den på andre maskiner.

Så det burde ikke være noe problem.

Finner ingen informasjon om strømforsyningen, så om den takler all maskinvare eller ikke kan jeg igrunn ikke uttale meg om. Men er den av god kvalitet, så burde den takle det.

Over til maskinvaren :p

Hvorfor ikke kjøpe en DVD-brenner istedet for en DVD-spiller? Ikke så mye forskjell i pris.

Harddisk ville jeg også ha kjøpt en 200GB, evt. 250GB hvis du har behov for det. (250GB S-ATA gir mest GB for pengene)

Ulempen med den handlekurven der, er at du ikke kan bestille alle delene ifra en og samme nettbutikk, men fra minst 2 stk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...