Feh Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Av en eller annen grunn, så er britney spears sine sanger ganske greie i grunn, så lenge de har blitt covra eller remixa over til en annen sjanger. F.eks så har en trance gruppe (above & beyond) covra britney spears - everytime, og den ble faktisk ganske bra. Blir spent på å se hvordan det blir med CoB sitt cover av britney enten blir det helt latterlig eller så blir det bra. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 COB har mye bra musikk. Noen som har hørt The final countdown (Europe cover)? Synes den er ganske bra. Må prøve å få tak i den nye singelen/platen, og høre britney i den stilen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Covre meg her og covre meg der, det beste er som oftest å lage sitt eige stoff. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Covre meg her og covre meg der, det beste er som oftest å lage sitt eige stoff. +1 Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 COB har mye bra musikk. Noen som har hørt The final countdown (Europe cover)? Synes den er ganske bra. Må prøve å få tak i den nye singelen/platen, og høre britney i den stilen. COB har aldri laget cover av Final Countdown. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Det var vel Norther som gjorde det, et band som ofte blir blandet med CoB grunnet ganske lik stil. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Det var vel Norther som gjorde det, et band som ofte blir blandet med CoB grunnet ganske lik stil. Bare synd at Norther er 12,3 ganger bedre. Lenke til kommentar
jke Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 COB har mye bra musikk. Noen som har hørt The final countdown (Europe cover)? Synes den er ganske bra. Må prøve å få tak i den nye singelen/platen, og høre britney i den stilen. COB har aldri laget cover av Final Countdown. jo..har den Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 http://google.startsiden.no/index_en.html?...l+countdown&lr= Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 COB har mye bra musikk. Noen som har hørt The final countdown (Europe cover)? Synes den er ganske bra. Må prøve å få tak i den nye singelen/platen, og høre britney i den stilen. COB har aldri laget cover av Final Countdown. jo..har den Jepp!! Har den jeg og! *høre på* Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Noen som vet hvor jeg kan finne Gain - Everytime? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jepp!! Har den jeg og! *høre på* Sikkert Norther sin versjon dere har. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Har både Norther sin og Children Of Bodom sin! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Har både Norther sin og Children Of Bodom sin! Er de veldig forskjellig? heh Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Fælt så skeptiske folk var til noe de ikke har hørt? Er det bare jeg som er humoren i dette? Lenke til kommentar
jke Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Har både Norther sin og Children Of Bodom sin! samme her:P Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) COB har mye bra musikk. Noen som har hørt The final countdown (Europe cover)? Synes den er ganske bra. Må prøve å få tak i den nye singelen/platen, og høre britney i den stilen. COB har aldri laget cover av Final Countdown. jo..har den Vel, da må jeg skuffe dere og si at CoB aldri har covret Final Countdown. Heller ikke The Trooper for de som trodde det. Alle cover-låtene deres er med på samleplater, singler, og bonustracks på albumene. Resten er bare fake. Please note that the band NEVER recorded Iron Maiden's The Trooper or Europe's Final Countdown.The versions you might have seen on p2p programs are by Sentenced, Norther or Dispatched. Endret 20. juli 2005 av razh0r Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 hvor kjøpte dere de kovrene mon tro Lenke til kommentar
jke Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 COB har mye bra musikk. Noen som har hørt The final countdown (Europe cover)? Synes den er ganske bra. Må prøve å få tak i den nye singelen/platen, og høre britney i den stilen. COB har aldri laget cover av Final Countdown. jo..har den Vel, da må jeg skuffe dere og si at CoB aldri har covret Final Countdown. Heller ikke The Trooper for de som trodde det. Alle cover-låtene deres er med på samleplater, singler, og bonustracks på albumene. Resten er bare fake. Please note that the band NEVER recorded Iron Maiden's The Trooper or Europe's Final Countdown.The versions you might have seen on p2p programs are by Sentenced, Norther or Dispatched. fant samme siden...jeg har blitt lurt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå