Gå til innhold

Xerox 19" LCD XA7-192I pixelgaranti ? osv


Kelben

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat gått til innkjøp av en:

 

Xerox 19" LCD XA7-192I sort med sølv fot

- 1280x1024/75Hz., 8ms, DVI, TCO-03 1000:1 kontrast

 

Kjøpte denne på Netshop men finner ikke noe sted på siden deres hvilken garanti som gjelder.

 

Jeg mener hvis jeg finner noen døde pixler, er det da reklamasjonsrett? Jeg har hørt mye forskjellig rundt dette.

 

Jeg har lite erfaring med Xerox, og det finnes ingen tester der ute om denne skjermen så jeg vet ikke helt hva jeg har kjøpt for å være helt ærlig hehe.

 

Men specs sier jo sitt og netshop anbefalte den da de bruker disse selv.

 

Er det noen av dere som har noen erfaringer dere kan dele med meg da HW.no ikke har noe info om denne...? =)

 

Alle svar mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg mener hvis jeg finner noen døde pixler, er det da reklamasjonsrett? Jeg har hørt mye forskjellig rundt dette.

 

Døde pixels er per i dag ikke grunn god nok til å få bytte skjerm. Det er faktisk ingen land i verden som har slike regler, og bare enkeltstående tilfeller der produsenter gir slike garantier. Tror Samsung gjør det i Sør-Korea men det er eneste tilfelle jeg har hørt.

 

Ellers kan du, som det sies, benytte angreretten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...