Gå til innhold

Aluminiums fan må ha nytt kab

Gjest Slettet-uHVgFQ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uHVgFQ

er det noen som har noen anbefaling til et aluminiums kabinett til rundt 1000,-+ hadde mest lyst på lian li PC6070APLUSS eller chenbro gaming bomb II men jeg har rett og slett ikke nok penger så det må nok bli litt billigere...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo dør på kabinettet, men det er ikke vindu, hvis det var det du mente :p

Hva med Cooler Master Cavalier versjonene på microplex?

Kunne gitt oss mer informasjon hva du er ute etter.

F.eks:

- Antall interne/eksterne brønner

- Med eller uten vindu

- Inkl/eksl PSU

- Midi/full/micro tower

- Vannkjøling eller luftkjøling du har

osv. osv.

Blir det litt enklere og anbefale et kabinett..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ

dør....jeg mente ikke sånn på siden, men sånn foran som du må åpne for å skru på pcen, som holdes igjen med magnet, som beskytter dvd spilleren f.eks og annet, vindu er i allefall stygt, og som det du ser på dette bildet:

pc6070a_door_open.jpg

Som jeg sa er ikke vindu ønskelig, Hvis den skal inneholde PSU kan den være litt dyrere, men da må psuen være på minst 350w, helst over 400. Hva forskjellen på eksterne og interne brønner er vet jeg ikke, men nok til en dvd brenner, 3 harddisker, 1 minnekort leser og det var vel det...vet ikke hvilken størrelse disse tar. Jeg har luftkjøling så gjennomstrøming av luft kan være viktig. Tenkte meg midi tower, slik som de jeg har referert til er. Er det mer så er det bare å spørre

Endret av Slettet-uHVgFQ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...