Gå til innhold

NV 77.76 - idag?

KimmiK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med den sleppes ut rundt formiddagen amerikansk tid, de ligger 7 timer etter oss circus. Dermed blir de vel tilgjengelig for oss rundt 15:00 - 18:00 idag :) kanskje, dette var synsing fra min side

Endret av KimmiK
Lenke til kommentar

For SLI brukere er det nok de nye AA-modusene som frister mest... SLI 8X AA og SLI 16X AA. Dette blit en ny SLI modus som heller forbedrer ytelsen enn hastigheten... Ellers så trenger ikke kortene å ha samme BIOS lenger når de kjører i SLI modus, og jeg tror også at klokkehastigheten på kortene ikke lenger trenger å være den samme

I 80-serien som er neste skritt kommer flere forbedinger for SLI brukere, da i form av enda større fleksibilitet med profiler, støtter for å aktivere/deaktivere SLI uten å reboote, og støtte for å mikse kort fra forskjellige produsenter i SLI oppsett... :yes:

Ellers blir video bugen og cold bug på 7800-serien også fikst i den nye versjonen...

Lenke til kommentar
Raptor' date='20/07/2005 : 12:50'] Ellers blir video bugen og cold bug på 7800-serien også fikst i den nye versjonen...

Trenger man ikke en bios oppgradering for å fikse den buggen?

Som jeg forstod det så var løsningen en beta bios til den personen som først fant Cold Buggen (ocpainter?).

Lenke til kommentar
Trenger man ikke en bios oppgradering for å fikse den buggen?

Som jeg forstod det så var løsningen en beta bios til den personen som først fant Cold Buggen (ocpainter?).

Nei, etter hva jeg har hørt fra nVidia så er det kun et software relatert problem, og at det derfor blir fikset i denne driveren...

Mulig at det også kan fikses med en BIOS oppdatering, men etter hva jeg hørte så var det med en "hurtig fiks"

Lenke til kommentar
77.76 driverne gav meg ingen performance boost whatsoever :) Ikke at jeg forventet det, men kanskje av interesse for andre med samme kort og noenlunde samme system

XFX6800GT @ 420 / 1150

faen jeg har samme kort som deg :D får man mere frames i bf2 med nye driverne? noen som har testa?

Lenke til kommentar

nja, jeg merket ingen forskjell i det hele tatt, like smooth :)

Men en liten positiv ting kan være dette valget:

trippelbuffering7mn.th.jpg

Kan ikke huske jeg har sett dette før i Forceware driverne, ATi har hatt dem lenge, men.. :thumbup:

Endret av KimmiK
Lenke til kommentar

Er det mulig å overklokke GPU med disse driveren ? Eller må jeg bruke rivatuner ?

Edit: 7800 GTX cards using the clock frequency slider available within NVIDIA's Forceware drivers after enabling the "Coolbits" registry tweak.

Hvordan gjør jeg dette ?

Endret av kasol
Lenke til kommentar

Jepp, driverene er ute nå, og de kan lastes ned fra denne siden:

http://www.nzone.com/object/nzone_download...p_2k_77.76.html

Ellers så ligger det også litt info om de nye AA funksjonalitetene for SLI AA 8x (4x AA + 4xAA) og AA 16x (8xS AA + 8xS AA)

http://www.slizone.com/object/slizone_sliAA_howto1.html

Hvordan man aktiverer det:

http://www.slizone.com/object/slizone_sliAA_howto2

Kanksje noen med 7800GTX i SLI vil prøve ut 16x TT med SS Transparacy aktivert! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...