JV Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Ett nytt spørsmål. Jeg holder på å bryne meg litt på ett enkelt stemplingskortsystem på jobben og i den forbindelse har jeg ett spm. $inn=mysql_result(mysql_query("SELECT klokke FROM $uid WHERE inn_ut='inn' AND dato='$dato'"),0,'klokke'); $ut=mysql_result(mysql_query("SELECT klokke FROM $uid WHERE inn_ut='ut' AND dato='$dato'"),0,'klokke'); Disse to fungerer fint når det virkelig er satt en ut- og inntid i databasen, men om det ikke er stemplet enda denne dagen får jeg disse meldingene: Warning: mysql_result() [function.mysql-result]: Unable to jump to row 0 on MySQL result index 4 in c:\wamp\www\punchtime\index.php on line 40 Warning: mysql_result() [function.mysql-result]: Unable to jump to row 0 on MySQL result index 5 in c:\wamp\www\punchtime\index.php on line 41 Hva kan jeg gjøre for at jeg ikke skal få disse meldigenen? -jv Endret 20. juli 2005 av JV Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 16:00 - 15:32 = ? mktime (16, 00) - mktime (15, 32) = ? Lenke til kommentar
JV Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Takk takk.. det fungerte det Så var det bare feilmeldingsproblemet igjen da... noen som har en løsing? Endret 20. juli 2005 av JV Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 $inn=@mysql_result(mysql_query("SELECT klokke FROM $uid WHERE inn_ut='inn' AND dato='$dato'"),0,'klokke'); $ut=@mysql_result(mysql_query("SELECT klokke FROM $uid WHERE inn_ut='ut' AND dato='$dato'"),0,'klokke'); eller putt ini_set("display_errors", 0); øverst i scriptet... det er vel best for da kan du slå av og på feilmeldingene etter behov, noe som er nyttig ved feilsøking. Lenke til kommentar
JV Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Tusen takk for svaret ZoRaC, fungerer utmerket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå