ZoRaC Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Kan man redigere .htaccess-filene sine hvis man bruker FrontPage til å oppdatere siden, har nemmelig hørt at det ikke går? Har søkt litt rundt på google, men finner ikke noe direkte svar på det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Er bare å legge en metatagg i HTML-fila så oppdateres siden. Det var vel det du mente? Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Det jeg lurer på er om jeg kan bruke .htaccess til å f.eks passordbeskytte mapper når jeg bruker frontpage til å oppdater siden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Såklart kan du det. .htaccess leses av apache hver gang du reloader en side Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Ja, men frontpage redigerer også .htaccess-filen(e)... er redd de kan bli "korrupt"...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Ja, men frontpage redigerer også .htaccess-filen(e)... er redd de kan bli "korrupt"...? Så rediger den selv etterppå da.. Bruker aldri noe enn manuell koding jeg Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Ja, men frontpage redigerer også .htaccess-filen(e)... er redd de kan bli "korrupt"...? Da ville jeg vurdert å bytte ut HTML-redigeringsprogrammet jeg brukte. Det finnes utallige programmer og metoder som er bedre å benytte seg av enn FrontPage. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Ja, jeg vet det, men det i fbm scriptet jeg har lagt ut (ezUserManager) og lurer på om jeg skal skrive i readme.txt at det ikke funker hvis du bruker FrontPage, men jeg har liksom ikke greid å finne ut av om det er slik eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå