.com Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 jeg fikk et virus som slettet alle kontaktene mine på msn messenger, kan noen hjelpe meg med å bli kvitt det? broren min har også fått det nå Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Du må finne ut navnet på viruset.... Hvilket antivirusprg. har du? Lenke til kommentar
.com Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 avast, aner ikke hva det heter Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Oppdater Avast, og kjør en full skanning... Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Ja? Ble du kvitt viruset? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Alle må huske å ta backup av kontaktlistene i ny og ne! Kjedelig å måtte opprette en ny account og starte på nytt. Kontakter (til venstre for 'Fil') --> Lagre kontakter Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hvorfor er det så mage som får virus igjennom MSN? Kanskje lurt å sette på Autoscan av Antivirus når en ny ting kommer inn på mine motatte filer. Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Tror ikke det er det som er problemet jeg. Tror det er det at folk alt for fort trykker på linker som de får fra andre kontakter uten å tenke seg om. Så lenge man har et Antivirusprogram inne så tror at det dette automatisk skal bli satt opp til å skanne alle filer som man motar automatisk. Er iallefall slik på de jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå