Metalicat Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Eg får svilukt når eg ladar min Creative Zen Micro. I går slutta den å fungere, og i dag begynte den å fungere igjen etter å ha stått ei lita stund og vist "rebuilding library", men eg får ei rar svilukt når eg setter den til lading. Ein kamerat av meg har akkurat same spelar, og får av og til akkurat same svilukt. Har andre opplevd dette med denne spelaren? Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg har aldri opplevd dette... Ring til Creative kundeservice, tror det er risikabelt å fortsette med oppladinger. Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Har opplevd akkurat det samme - snodige greier. Har ikke skjedd på noen uker nå - spilleren fungerer dog like greit, men liker dårlig at ting lukter svidd... Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Sikkert batteriet som blir litt varmt når det lades, pass på at ikke spilleren ligge intill oppå noe. Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Der tar du nok feil, det skjer under litt forskjellige omstendigheter. Men nå har 3.5mm jack inntaket gått kruken også, sender inn spilleren til Creative asap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå