uro Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) er det noen som veit hvordan man midstiller Cutenews?? Jeg har laga en side og syntes det ser så kornez ut når cutnews står på den ene siden! Og smila mine er fuck noen som veit hvordan man fikser det?? (de ekke der ) Her er siden! CuteNewsen står under Nyheter!! På forhånd takk for alle svar. Endret 20. juli 2005 av uro Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Fiks linken da Uhm? Hvorfor kommer jeg til m$? http://www.kryptkameratene.moo.no/ skal funke bedre Endret 20. juli 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Uhm.. denne hører vel hjemme i WDS? Anyhoo.. Putt hele driten i en DIV med class ramme og gi den følgende CSS: .ramme { text-align:center; margin: 0 auto; } Lenke til kommentar
maltake Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) lag en side som heter "nyheter" og der mittstiller du hele, og legger til denne <hr width="20%"><?php include("cutenews/show_news.php"); ?> dette skal fungere jeg har brukt det på denne siden Endret 20. juli 2005 av maltake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå