uranus Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hei! Jeg lurte litt på hvordan jeg kan få en sak på min side hvor det står "støtt oss" eller noe slikt og da kan de støtte oss med penger. Paypal krever visa eller mastercard, og jeg er kun 17 så jeg kan ikke ha det. Noen andre muligheter? Lenke til kommentar
resol Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Vet ikke hva payex krever, om det krever at du er 18 år, men tror ikke det egentlig så du kan jo sjekke ut payex www.payex.no Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Har sett i noen forum, og funnet en med samme problemstilling: han fikk ikke svar, bare oppfordringer til å bruke annet enn PayPal. Du kunne jo fyrt inn en Google-ad? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hva med mPay? Da er det nok å bruke mobiltelefonen, så kan man betale noen småbeløp for å støtte dere. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 hvem vil støtte designstjelere då? Lenke til kommentar
resol Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 hvem vil støtte designstjelere då? unødvendig Lenke til kommentar
uranus Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Jeg er ingen design stjeler. -------- mPay krever at jeg er regga i brreg, og der må du være 18. Så, det skaper litt problemer igjen. Men payex har jeg ikke sjekka da. --- EDIT: jeg er nå bruker på payex.no, men da må jeg ha et system hvor folk kan trykke på for å donere osv.. Og eventuellt kjøpe produkter. Endret 20. juli 2005 av uranus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå