aarmo Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hei Jeg har klart å glemme av passordet jeg bruker for å logge på windows XP. JEg har passord på administrator kontoen og min egen! Jeg har testet med å boote opp med en CD under oppstart, for å så følge noen valg for å få fjernet passordet men får det ikke til. Jeg prøvde denne måten på en gammlere maskin og da fungerte det! Er det noen som har tips til andre program som fungerer på samme måte elller vet om en måte jeg kan nulstille passordet? Har også brukt en knoppix CD for å hente ut sam fila, men klarte ikke og bruteforce passordet mitt. takk Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Start maskinen i Sikkerhetsmodus log inn uten passord, Endre admin passordet og restart. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 går det an og endre admin passord uten å vete det gamle då? Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 er ikkje det eit ganske stoooort sikkerhets hull? må datan då ha ein gjest konto? Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Som standard har ikke adminkontoen noe passord, så dette kan endres uten å vite det gamle ettersom det ikke er noe gammelt. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 oki eg har eit ganske nytt asus hovudkort så når eg trykker F8 så kjem eg inn i boot meny isteden for å starte i sikkerhets modus korleis skal eg starte i sikkerhets modus då? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Bruk nordahl's reset admin passord http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/ Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 men der forsvinner alle enkrypa filer korleis starter eg i sikkerhets modus? Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Synes å huske at noen ASUS-kort gjør sånn at man må trykke på esc i stedet for F8. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 nei når eg trykker esc avbryter eg kunne minne skjekken:( ingen som veiT? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Du trykker F8 for tidlig . F8 må du trykke akkurat idet windows boot starter (ikke under bios postingen) . Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 ahhh klarte det tusen tusen takk Syar, takke vere deg har eg gamea i heile natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå