mulder99 Skrevet 20. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2005 Hei Er det mulig å ta opp den web cam "samtale" på msn. Er det en funksjon i msn, eller må jeg har et program utenom.. På Forhånd takk Lenke til kommentar
Zirkey Skrevet 20. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2005 Du må nok ha et program utenom. Google er din venn Søk på "screen recorder" eller noe lignende. De fleste opptaksprogrammene kan/må du velge størrelse og område. Lenke til kommentar
sull Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Sjekk denne linken du http://www.download.com/3120-20_4-0.html?q...0&search=+Go%21 Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Det er en haug av slike programmer. Det har også vært oppe her på forumet før. Du finner alt du trenger på google. Personlig bruker jeg Camsia Studio, men det virker dårlig i spill. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Har ikke Trillian denne muligheten? Edit: Det er vell ikke lov å ta opp av andre personer uten deres samtykke, stemmer ikke det? Endret 24. juli 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Hvis dei du har videosamtale med samtykker i at du ser det, gjør det vel ikke noe om du ser det flere ganger. De har jo tross alt godkjent at andre ser det. Uanz har du vel lov til å ta opp det som skjer på skjermen din? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Camtasia studio Muligheter for å redigere videoen etterpå. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Camtasia studio Muligheter for å redigere videoen etterpå. Enig! Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 5. august 2005 Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 Camtasia studio Muligheter for å redigere videoen etterpå. Enig! Kan man legge til lyd samtidig som man gjør opptak med Camsia Studio 2004? så noen hadde gjort det på en film jeg lastet ned... og samtidig... kan noen gi en link til Camsia Studio 2004? finner det ikke på google.... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. august 2005 Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Camtasia studio Muligheter for å redigere videoen etterpå. Enig! Kan man legge til lyd samtidig som man gjør opptak med Camsia Studio 2004? så noen hadde gjort det på en film jeg lastet ned... og samtidig... kan noen gi en link til Camsia Studio 2004? finner det ikke på google.... Det er ikke gratis, akkuratt. Men du kan jo laste ned en trail og 'kjøpe' det etterpå. (IKKE last det ned, det er strengt ulovlig. Hvis du laster det ned ulovlig på f.eks. LimeWire eller BitTorrent kan du ikke forvente å få hjelp her på forumet!). Kjøp heller spillet slik at programutviklere kan tjene lit salt på grøten. EDIT: Du kan ta opp lyden som sendes til lyd-kortet ditt, ja. (Den lyden du ville hørt om du hadde høytalere på.) Endret 5. august 2005 av Goscinny Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 6. august 2005 Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 EDIT: Du kan ta opp lyden som sendes til lyd-kortet ditt, ja. (Den lyden du ville hørt om du hadde høytalere på.) DEt var ikke den lyden jeg tenkte på... lyd som kommer når jeg snakker i mic-en... Det er for eksempel hvis jeg skal lære noen noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå