grebnord Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Har fått en IBM 6578-tag NetVista maskin, pentium3 sak som har vært i nettverk tidligere. Det startet med at maskinen restartet med det op den hadde (win2000) etter ca 3 sek etter 2000 logoen.. Må har jeg installert win98 og maskinen gjør det samme....(98 logoen..) Jeg har sjekka bios innstillingene, men finner intet uvanlig?! Har prøvet å oppdatere bios, men maskinen starter jo ei med cd-rommen..(kan ikke laste med floppy.. Noen forslag?? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Skjer dette først etter du har fått lagt inn windows eller når du skal ta en restart i windows install? Kanskje skjermkort eller minne som ikke klarer å henge med at det er noe galt med de. Lenke til kommentar
grebnord Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Nå når jeg akrøbat har innstalert win98, restarter når "opdating system settings" på slutten av innstall.. (hvis det forklarer bedre??) Altså på "samme sted" som med win2000... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå