Gå til innhold

Dine TK-historier i BF2 her


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde spawna på hotellet i Sharqi Peninsula i håp om å komme med et kamphelikopter. Men det var det ikke, så jeg ville avsted til fronten for å gjøre min plikt som soldat. Det var en bil ved murkanten, og bare gunneren var oppi. Jeg sprang mot den for å kunne komme meg avgårde. Han satte seg ned i førersetet for å okkupere det, slik at jeg ikke skulle stikke av sted med bilen. Jeg satte meg oppi gunnersetet til bilen i håp (og ren stahet) om at han skulle kjøre. Etter en stund, begge like stae, gikk jeg ut av bilen, så meg om etter andre kjøretøy, men fant ingen. Den brukeren hadde ikke foretatt seg noe i det hele tatt etter at han byttet sete. Jeg gikk ut for at han var en vanlig idler, så jeg dro fram kniven spontant og teamkillet ham. Det viste seg at det var en admin som sannsynligvis administrerte! :cry: Jeg ville av sted, og tenkte ikke at det kunne være en admin, jeg trodde det var en idler. Jeg skrev en klage på bannen, og han duden som svarte sa at han hadde gitt meg en uke ban hvis det var opptil ham og "We'll be watching you...". Jeg ble heldigvis banna for bare fem minutter, eller noe sånt.

 

Hva mener dere? Var det så gale av meg at jeg burde ha fått en ukes ban på det? Det var jo bare én overlagt teamkill, og den var jo ikke for å lage faenskap.

Lenke til kommentar

Var en som absolutt skulle ha tak i flyet jeg skulle starte.

Han stilte seg tydeligvis rett foran flyet, noe jeg ikke så, siden jeg hadde byttet til førstepersonskamera.

*splatt*

TK!

Punish.

 

Også var det en annen som hoppet rett foran maskingeværet jeg skjøt med.

TK.

Punish.

 

Virkelig moro, spesielt den kvelden da mange servere var umulige å komme inn på (corrupt memory), fant en som var grei, og så starter man med -14.

:thumbdown:

Lenke til kommentar

Hadde det ganske gøy under clan-match i går. Spilte mot noen svensker som vi eide totalt, så siste runden løp vi bare rundt med kniv å kødda. Spiller MEC på karkand 16p og er en luring som prøver å ta midtflaget, jeg og en teammate ser at han legger seg nedi gropa (Hint: Mine-fight), vi løper begge mot han og kaster oss fram med kniven. Uheldigvis ser jeg ikke at min teammate prøver på det samme som meg og jeg presterer å knive han i lufta :w00t: .

Endret av TheDarkListener
Lenke til kommentar

spilte straights_of_hormuz i den nye mappacken sammen med Markaren. vi spilte i squad, og hadde nettopp tatt tilbake en Phalanx-stilling. Markaren setter seg i Phalanxen, og det er ikke NOEN fiender i nærheten, allikevel skyter han litt, og da jeg ikke ser noe nametag så tar jeg meg tiden til å sprenge han med C4. Fortjente en punish der ja :whistle:

Lenke til kommentar

Argh! Hangar skipet ble UCB rapa, ca 20stk spawna samtidig og jeg ble pilot i helikopteret, letta fort som fy og trodde helikopteret var fullt. Det jeg ikke så var at helikopteret hadde 2 sånne health greier og var så godt som herpa. Da jeg letta hadde den blitt fiksa til 4 også står det ca 15 stk igjen på bakken. 3-4 tullinger skjøt noen skudd på helikopteret, det sprenger 2-3 meter over bakken og jeg ble rett og slett bare kicka. Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg fikk teamkillenE. Drepte sikkert 10-12 stk,fikk ikke sett pga autokick. Gikk litt hardt ut over statsen min.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Beklager ganske mye for en gigantbump, syns denne tråden bør få leve, egentlig.

 

Flyr litt patrulje over Essex'en på Wake Island. Så hopper noen tomsinger ut av et Blackhawk, og jeg skal ned og rearme. Kommer susende over dekket i full fart, og Blackhawken står selvsagt der og svirrer.

 

BOOM!

 

You have been punished

You have been punished

osv

Lenke til kommentar
tar TOW'en ved Train Accident på Karkand

 

Er rimelig sikker på at det er en fiendtlig APC på den andre siden (spesielt siden en fyr driver og spammer om det) så jeg sikter på den i tåka

 

Kan dere gjette hva jeg traff :realmad:

5114838[/snapback]

Det er jo lov å titte på minimapet og se etter det digre APC ikonet.. ;)

Lenke til kommentar

Faen dritt!

 

Skjønner hvorfor jeg slutta å spille det!

 

Jeg flyr lavt med AH-1... Så skal jeg inn for reprasjon, og jeg er den personen som liker å fly lavt.. Da jeg skal lande så plukker jeg med meg 5 andre som sto og hoppa opp i luften bare for å bli truffet av meg!! Faens dritt.....

 

det går jo faen ikke ann å gjøre en dritt som medfører tk uten å bli punisha selvom det ikke var din feil!!

 

Men men... det er jo et bra spill så jeg har tenkt å fortsette med det da, så lenge man ikke blir banna eller temp kicka så går det bra!

 

Btw hva skjer med Broadpark serverne? de var så gode, men nå er det ingen som spiller der mer :(

 

Eneste jeg finner av bra servere er EA UK sine, men der er det også mest drittsekker.....

 

 

Og hva skjer med Spawn rape? spilte på Wake island, og da er det en fyr ved navn BSL Loki elns som dreiv å hora på hangardskipet... vi hadde ingen andre poster.... faens irrit! argh :wallbash:

Lenke til kommentar
Btw hva skjer med Broadpark serverne? de var så gode, men nå er det ingen som spiller der mer :(

Eneste jeg finner av bra servere er EA UK sine, men der er det også mest drittsekker.....

Og hva skjer med Spawn rape? spilte på Wake island, og da er det en fyr ved navn BSL Loki elns som dreiv å hora på hangardskipet... vi hadde ingen andre poster.... faens irrit! argh  :wallbash:

5471186[/snapback]

Finn deg noen unranked servers. Som oftest mye bedre å spille der siden folk ikke spiller på grunn av poengene, men for å ha det gøy. Resultatet blir da heftig lagarbeid, og mye gøyere kamper :)
Lenke til kommentar

vel tok en spansk en her om dagen, tenkte litt sånn `Airwolf` seien. Fly fett forbi fjellene under bru over treer. Men den ente med å fly inn i en bru, trykket på feil knapp så jeg hoppa ut av flyet når jeg var pilot drepte de andre i en stor fart mot et fjell... Surra meg inn i noen treet og drepte alle som satt på...

 

Eneste jeg kan si til mitt forsvar.. Jeg var trøtt.. veldig trøtt den dagen.. hehe... Skal aldri gjenta seg. Så ser dere BanAnus_The_Only fly over dere. Søk dekning! :tease:

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar

Spilte på Dragon Valley i går som Kina, var helikopterpilot, og snakket på VOIP med annenpiloten, forøvrig veldig kjekt, siden han kunne si hvor kjøretøyer var etc.

Etter å ha svippet en tur innom helipaden til Kina vest på kartet for resupply, fikk jeg øye på en amerikansk APC (LAV-25). Forteller ham det over Voip, og hovrer en liten stund så han får ro til å sikte. Sekundet for sent oppdager vi den blå taggen på kjøretøyet.

Fooosh, fulltreffer, *bang*.

Fullscreen TK følger, noen kinesere hadde fått den ideen å rappe en LAV, laste den full, og kjøre mot en av våre baser.

Heldigvis kjente copiloten en av de to adminene som var på, og fikk forklare seg :\

(stakkaren fikk over 30 minuspoeng)

Lenke til kommentar

Spillte på Wake som Kina en dag. Spawna på airfield som Medic.

 

Så en som sprang mot flyet som nettopp spawna... så sprang det en annen bak ham ett stykke som plutselig stopper opp og skyter den første kisen i ryggen...

 

Lettere irritert over TK for hardware, og i litt borgervernsjustis som jeg var, dro jeg opp SA80'en min og planta en kule i bakhodet til han som skjøt han første. Så sprang jeg bort til han som ble TKa og reviva ham slik at han fikk flyet...

 

Ja jeg burde ha kontaktet admin p.g.a. HW teamkill, men noen ganger blir jeg bare så FORBANNA!

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

løper på Wake med sniperen da jeg av en eller annen grunn fyrer av et vådeskudd. Murer ned en på mitt lag et stykke foran, skriver "sorry mac, vådeskudd" og så får jeg tilbake svaret "VÅDESKUDD ER UNØDVENDIG. DET FINNES INGEN UNNSKYLDNING" etter jeg blir straffet. Jeg spør meg selv, hadde jeg ikke skreket vådeskudd, hadde jeg da blitt straffet? :w00t:

Lenke til kommentar
Spillte på Wake som Kina en dag. Spawna på airfield som Medic.

 

Så en som sprang mot flyet som nettopp spawna... så sprang det en annen bak ham ett stykke som plutselig stopper opp og skyter den første kisen i ryggen...

 

Lettere irritert over TK for hardware, og i litt borgervernsjustis som jeg var, dro jeg opp SA80'en min og planta en kule i bakhodet til han som skjøt han første. Så sprang jeg bort til han som ble TKa og reviva ham slik at han fikk flyet...

 

Ja jeg burde ha kontaktet admin p.g.a. HW teamkill, men noen ganger blir jeg bare så FORBANNA!

5476221[/snapback]

 

MrLee, jeg ELSKER DEG! :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...