Gå til innhold

Dine TK-historier i BF2 her


Anbefalte innlegg

Jeg og markaren kjører tanks på karkand. Vi blir skadet og jeg hopper ut for å reparere . Plutselig kommer en eryx flyvene fra andre siden og tanksen tar et fint lite "hopp" og lander på meg.

 

Fløy J-10 på dalian plant, fyrer av en rakett mot en super-cobra. Så ikke helt hva som skjedde, men jeg skjøt tydeligvis ned et vennlig hellikopter og piloten klikker totalt på meg. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

spilte på dalien plant i stad, var commander og skull sette artillery over en base med MAAAANGE fiender. Så jeg setter arti der da.. Plutselig ser jeg masse gul skrift oppe til venstre, "woohoo!" tenkte jeg helt til jeg så at det stod "teamkills" nedover alle. Jeg hadde truffet to vennlige svarthauker :cry:

 

jeg bare tenkte på å få ræva mi ut av server'n før jeg ble bombet med fjortiskomentarer...

Lenke til kommentar

Er Ingeniør og suser rundt i en Svarthauk. Ser noen fiendlige stridsvogner komme kjørende så jeg sleger ut noen miner.. Han kødden som styrer tar plutselig helomvending og flyr rett i overkant av minene mine.. Selvfølgelig kommer en vennlig fulllasta Pansra-Personell-Kjøretøy og kjører på minene mine >.< Alle daua.

 

Edit: Leif har flytta

Endret av AssKicR
Lenke til kommentar
Er Ingeniør og suser rundt i en Svarthauk. Ser noen fiendlige stridsvogner komme kjørende så jeg sleger ut noen miner.. Han kødden som styrer tar plutselig helomvending og flyr rett i overkant av minene mine.. Selvfølgelig kommer en vennlig fulllasta Armert-Personell-Bærer og kjører på minene mine >.< Alle daua.

Armert Personell Bærer

 

Armored = Pansra, sånn FYI

 

finnes ikke noe godt ord på norsk, men personlig ville jeg gått for Pansret Personellkjøretøy

Lenke til kommentar

Jeg sprenger HELT uten videre i lufta sekundet etter ser jeg et fiendtlig F35 fly forbi. I loggen stod det:

Mr.T3ddy is no more

Mr.T3ddy [Teamkill] OlaNordmann

 

Spurte folk hva som skjedde og de svarte: Ny Bug fra 1.03. (Med stor B)

 

Etterpå så flyr jeg helt vanlig, styrer mot et fiendtlig BH. Skyter det ned og sekundet etter står det at jeg ble drept av en annen fyr og han døde også. Tror jeg krasjet i en fallskjerm, men vet ikke. Bare sprengte helt uten forvarsel her og. (dette var riktignok ikke TK men...)

Lenke til kommentar
Jeg sprenger HELT uten videre i lufta sekundet etter ser jeg et fiendtlig F35 fly forbi. I loggen stod det:

Mr.T3ddy is no more

Mr.T3ddy [Teamkill] OlaNordmann

 

Spurte folk hva som skjedde og de svarte: Ny Bug fra 1.03. (Med stor B)

 

Etterpå så flyr jeg helt vanlig, styrer mot et fiendtlig BH. Skyter det ned og sekundet etter står det at jeg ble drept av en annen fyr og han døde også. Tror jeg krasjet i en fallskjerm, men vet ikke. Bare sprengte helt uten forvarsel her og. (dette var riktignok ikke TK men...)

man må ikke flyge på folk som hopper i fallskjerm da sprenges flyet

 

har faktisk fått det på film at et fly nesten sprengtes av en fyr i fallskjerm(battlerec :) )

Endret av MongoMan
Lenke til kommentar

venter på fly på Wake, så skal en fyr som het CorNut tydeligvis ta det også, så jeg drar fram kniven, og vi "kniver" hverandre en stund, til han kommer rett opp til meg helt plutselig, og da stikker jeg han ved et uhell. Punisher og kaller meg "Vehicleteamkiller", han respawner og tar transportheliet, jeg løper mot SAM'en for å ta et fiendtlig angrepsheli, og da spawner selvfølgelig et fly, så han flyr bort med transportheliet for å snappe det. Gjett hva som skjer, angrepsheliet sprenger transportheliet, og etter at jeg har sprengt angrepsheliet tør CorNut endelig å ta av. Gjett hva, et til transportheli spawner og blir lastet opp med folk, og mens de tar av svinger han RETT inn i dem. Sweet revenge :yes:

Lenke til kommentar
TK ja. uhyggelige saker. har forsåvidt bare spillt demoen av bf2 though :p

Var oppe i den ene store bygningen, og testa ut snipern litt.

også skulle jeg skyte en fiende ( som sier seg selv ) også kommer det en person løpende rett forbi den personen jeg sikta på. you do the math.

la meg gjette...teamkill :D

nei! team-maten begynnte å utføre seksuelle handlinger på fienden.

 

 

 

 

 

EDIT: :dontgetit:

Endret av ÜberNabben
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...