Gå til innhold

Hvem andre en meg syntes LOST tok litt av?

Anbefalte innlegg

Første gang jeg så Lost gikk det kaldt nedover ryggen min og jeg klarte ikke vente til neste onsdag for sige ned i god stolen for å se neste episode.

Men etterhvert så ble alt bare domt.

Lost skaperne ga oss alt for mange spørsmål uten svar som f.Eks:

-Hvem luskket ute i skogen?

-Hva var det med de rare tallene?

-Hvilket beist var det som spiste folk?

-Hva befinner seg i luka?

og sikkert mye annet som jeg ikke skrev.

Btw uendelig dårlig slutt på sessong 1 :hrm:

Håper vi får litt svar i sessong 2 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ma si meg veeeldig uenig med deg ang. siste episode; jeg syns de siste tre episodene var de beste. Det var da det var mest spennende, og man fikk virkelig mye a tenke over. At episoden ikke gikk ut pa at man satt og leste opp forklaringen ma du vel skjonne hadde vaert teit?

Jeg hadde nok blitt like skuffet av en episode som forklarte alt som du ble av en episode som forklarte ingenting, rett og slett fordi det er artigere a fa vite litt og litt, og matte bygge opp forklaringen selv med egne teorier.

Jeg haper spenningen holder seg pa det nivaet det var pa gjennom hele sesong 1, uten at det blir for sapeserie. Det blir interessant a se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Ok, nå skal jeg være 100% ærlig. Om jeg har denne overbeviste meningen selv, det skal jeg ikke si noe om. Men, jeg skal si noe om selve komplottet.

Lost, et fly styrter, og det er en gjeng som havner på en øy.

Dette kan man også sammenligne med bigbrother, folk som er avsperret på et lite nivå.

Og, det blir både interne og eksterne problemer. Noe vi mennesker åpenbart er gira på. (Er jo ikke uten grunn vi har alle de syreaktige reality seriene heller da..) Ok, tilbake til Lost. Det følger jo bare den gamle treboks metoden. Sette folk ned i et avsperret omeråde. Lage interne problemer (innad i gruppen), og eksterne (utenfor boksen, noe som øker effekten på spenning).

Joda, det finnes SÅKLART mye interessant i Lost. Og jeg så det med brede øyne i starten. Men, om du er litt negativ på det, så kan du sku det, jo. En av grunnene til at Lost er så "bra", er fordi det har fått DEN statusen. Jo, si ikke nei. Det HAR fått en popstatus. Og det øker din egen mening om det også. For.eks. Iron Maiden er jævla stygge folk, men lager faen til musikk. De må da lage BRA musikk for å få folk til konsertene, iforhold til Britney Spears. Og det kan du også sammenligne med Lost.

De trenger ikke fortsette med en like "bra" sereie nå, for det er allerede blitt så pop.

Teit, men _fakta_.

Greit, mulig mine poeng kom fram på teskjeia, så håper jeg isåfall jeg fikk ut litt.

Lenke til kommentar
Første gang jeg så Lost gikk det kaldt nedover ryggen min og jeg klarte ikke vente til neste onsdag for sige ned i god stolen for å se neste episode.

-Hvem luskket ute i skogen?

-Hva var det med de rare tallene?

-Hvilket beist var det som spiste folk?

-Hva befinner seg i luka?

og sikkert mye annet som jeg ikke skrev.

Btw uendelig dårlig slutt på sessong 1 :hrm:

Håper vi får litt svar i sessong 2 :)

1. det som "lusket" i skogen var sikkerhets systemet til øya.

2. i en episode så får du vite det. husker ikke helt hva det var nå da.

3. sikkerhetssystemet

4. det er liksom "pointe" med sesong 2

Lenke til kommentar

Er delvis enig med deg, men konseptet er jo at det skal være masse du lurer på, for vist regisøren plutselig hadde sagt at nå avslører vi alt og driter i sesong 2 så hadde det jo vært like leit. Synes at det at man får vite ting sånn gradvis er mye bedre en og få allt opp i hendene med en gang.

Lenke til kommentar

*snip*

...og derfor kommer sesong 2.

Lenke til kommentar

Hvis man legger merke til, så går de forbannelse nummerene igjen hele tiden! Etter det jeg har fått med meg, så har alle noe med tallene å gjøre. De er hele tiden innvolvert, som f.eks på siste epsiode ser man de tallene på den "lukkede" nedgangen! hele tiden går tallene igjen, og i episode 17 eller 18 tror jeg. Så får man svar på det, i episoden hvordan Hurley vinner de pengene på lotto gevinsten! Og han oppsøker det gale-huset og mannen som han fikk tallene av...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...