Sirslask Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg har hatt varmeproblemer med skjermkortet om sommeren og nå begyner cpu å få varme problemer og så siden jeg har miditower og lite pnger trenger jeg en liten og bllig vann kjøling, noe å anbefale? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Thermaltake Big Water er vel det billigste og beste alternativet, med henhold til pris. Jeg har selv det settet, og er fornøyd med det. Men jeg skal demontere det, da jeg synes luft-kjøling er tryggere over tid Har du planer om og vannkjøle skjermkortet også? Har du god luft gjennomstrømning i kabinettet? (Mange vifter, evt. hvordan er de plassert) Luft kjøling er som regel billigere enn vann kjøling. Så har nok ville vurdert det litt. Skjermkort og CPU har du? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Thermaltake Big Water er vel det billigste og beste alternativet, med henhold til pris. Jeg har selv det settet, og er fornøyd med det. Men jeg skal demontere det, da jeg synes luft-kjøling er tryggere over tid Har du planer om og vannkjøle skjermkortet også? Har du god luft gjennomstrømning i kabinettet? (Mange vifter, evt. hvordan er de plassert) Luft kjøling er som regel billigere enn vann kjøling. Så har nok ville vurdert det litt. Skjermkort og CPU har du? link til butikk? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 litt kan du da gjøre selv... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) det virker jo som det er bedre å sette pcn ute i skyggen en dette jo Hva med å kjøpe denne å mekke litt http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309266&cks=PRL? Endret 20. juli 2005 av Little slask Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 det virker jo som det er bedre å sette pcn ute i skyggen en dette jo Du forventer deg ikke vannkjøling for 200,- gjør du vel ? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 det virker jo som det er bedre å sette pcn ute i skyggen en dette jo Du forventer deg ikke vannkjøling for 200,- gjør du vel ? nei men jeg bare leste litt om TTbig water og der var det ikke mye bra Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 høres mer ut som du skal ha en ny kabinettvifte eller to.. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 høres mer ut som du skal ha en ny kabinettvifte eller to.. Ja, for han kan ikke forvente noe mer enn det bigwater leverer til den prisen. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Velg og vrak! Nja.. det finnes da billigere enn det der. Billigste komplette der koster 1895 kroner. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Velg og vrak! Nja.. det finnes da billigere enn det der. Billigste komplette der koster 1895 kroner. Spørs litt hvilke krav du stiller det Sånn som han klagde seg over bigwater, så virker det nesten som om han forventer TEC til tusenlappen. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 har ett asetek dual rad antarctica blokk sett komplett med uv-blå slanger. Følger også med gfx og chipsettblokker dog uten feste, men går sikkert ann å bruke strips eller noe. PM hvis du er int. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 hva er forskjellen fra denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309557&cks=PRL og denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303850&cks=PRL ? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Pumpa på den første vil stoppe etterhvert, og du vil trenge ny pumpe Seriøste svaret: Den ene er fra Thermaltake, og den andre er fra Zalman. Måtte jeg valgt, ville jeg gått for Zalman. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Måtte jeg valgt, ville jeg gått for Zalman. Count me in Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Tror absolutt at Zalman er et bedre valg, fikk dog førstenevnte sett for under tusen lappen når det var tilbud hos netshop og kan ikke si at det var et dårlig kjøp. Derimot er kvaliteten laber, må muligens sende inn reseratoren / plexi toppen så jeg får byttet den men det idiotiske er jo at da vil jo hele kjølesystemet bryte sammen imens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå