LowBalls Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) hei, jeg har en bror som har litt skrive problemer og lese problemer! og da lurte jeg jo på om det er mulig for han og få dekt pc? fra hjelpemiddelsentralen elns, og vis han kan få det, hvor mye kan han regne med å få? sånn ca.... så vis det er noen som kjenner til dette, hadde det vært fint vis dere kunne svare *emnefelt rettet* Endret 20. juli 2005 av el-asso Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hvor gammel er broren din? Du må nesten høre med trygdekontoret\hjelpemiddelsentralen om det. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=445655 Her er en so lurer på det samme . Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 han er 12 år ja. PC er noe han skal få. en i klassen min fikk pc i 5 eller 6 klassen. så din bror bør også få da, men han må gjennom en test tror jeg først Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 hmm, jeg har en følelse av at det ikke er om å gjøre å score så alt for høyt på den testen... Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 hmm, jeg har en følelse av at det ikke er om å gjøre å score så alt for høyt på den testen... rofl! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 hmm, jeg har en følelse av at det ikke er om å gjøre å score så alt for høyt på den testen... Tipper du uansett hadde fått under gjennomsnittet.. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Et gjennomsnitt kan være ganske høyt skal jeg si deg. Så. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Et gjennomsnitt kan være ganske høyt skal jeg si deg. Så. Ja, og så..? Han befinner seg fremdeles på nedre del av skalaen. Endret 20. juli 2005 av Marvil Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Et gjennomsnitt kan være ganske høyt skal jeg si deg. Så. Ja, og så..? Han befinner seg fremdeles på nedre del av skalaen. Det betyr at den negative vinklingen din ikke fungerer. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Et gjennomsnitt kan være ganske høyt skal jeg si deg. Så. Ja, og så..? Han befinner seg fremdeles på nedre del av skalaen. Det betyr at den negative vinklingen din ikke fungerer. Mitt poeng med innlegget, var at han ligger under gjennomsnittet. Jeg nevnte nada om hvordan snittet var, men uansett, så ligger han da lavere, noe som var poenget mitt. Hvordan du tolker det, får være opp til deg. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Uten at jeg skal si mere om den saken, så tolkes vel " Tipper du uansett hadde fått under gjennomsnittet.." ganske negativt av de fleste mennesker. Uansett, trådstarter, unnskyld for at Marvil presset meg til å ødelegge tråden din. Håper det går bra Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Du får penger til bærebar (5k) tror ikke det er noe mere Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Du kan FÅ min, sånne maskiner som min gir uttrykket: "Folk samler på allslags dritt nå for tiden.", en mening. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Du får penger til bærebar (5k) tror ikke det er noe mere Wrong. De fleste får en utlåns PC. Få legen til å søke hos HMS. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Du får penger til bærebar (5k) tror ikke det er noe mere Wrong. De fleste får en utlåns PC. Få legen til å søke hos HMS. Wrong! / Rigth! Jeg fikk selv 9k til dette Man kan også få en utlånspc, som du selv disponerer omtrent slik du vil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Kompisen min fikk 15k til å bruke på en bærbar PC. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Rett det, _ammaZ_, man kan velge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå