sCud Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 kan noen hjelpe meg?? Når jeg overklokker min Intel p4 så streiker lydkortet mitt... Jeg har et Abit BD7II-RAID med integrert lyd, og det streiker en plass mellom 140 og 145 FSB. Er det forskjell på hvor my lydkort tåler? Tåler eksterne lydkort generelt mer? Lenke til kommentar
daho Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Eksterne lydkort går på usb eller no sånt, jeg vet ikke om usb porten blir klokka når du klokker fsb. Så vis usb porten ikke blir klokka, så tåler det alle fsb hastigheter. Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Quote: Den 2002-07-31 01:21, daho skrev:Eksterne lydkort går på usb eller no sånt,.... men han har jo et integrert lydkort(!). hmm... ha'kke så mye mere å si, prøv volumkontrollen, det frika meg ut en gang da lyden "klikka" så var det en liten knapp for mute som jeg aldri hadde sett før på speakerne som var on.. :wink: (sorry, sent på kvelden..) Lenke til kommentar
daho Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Quote: Den 2002-07-31 02:22, Squeegie skrev: Quote: Den 2002-07-31 01:21, daho skrev: Eksterne lydkort går på usb eller no sånt,.... men han har jo et integrert lydkort(!). Han lurte på om eksterne lydkort tåler mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå