krest Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 ja, jeg har på mine finulige vis rotet bort div. cder som fulgte med skjermkortet mitt. og trenger et programm for å spille av fra tv-inn porten, på mitt ati x800xt pe kort. du vet tilfeldigvis ikke om noen? Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 har ikke ATI de program/drivere på hjemmesiden sin da? Lenke til kommentar
krest Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 har ikke ATI de program/drivere på hjemmesiden sin da? ikke så jeg kan se nei Lenke til kommentar
abrakadabradavel Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Du kan bruke Media player classic. File - Open Device - Der skal det stå noe sånt som ATI Rage Theater Video Capture Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Du kan også bruke Windows Moviemaker som følger med XP. Funker som bare juling det. Du må ha innstalert Ati sine capturedrivere. De følger med i driverne fra Ati sine sider. *leif* Endret 20. juli 2005 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå