Forumforumforum Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 blir nok bare jenter som kjøper de! tss, jeg vurderte en jeg ;p men microplex skal jo ha en del i frakt da :S Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 blir nok bare jenter som kjøper de! tss, jeg vurderte en jeg ;p men microplex skal jo ha en del i frakt da :S IKKE KJØP! den koster jo 200kr(hvordan tror du kvaliteten på det cammet er da??) btw veit at mircoplex er litt grådig på frakten...men bestiller du "mye" derfra så blir det mye billigere! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Har selv faktisk vurdert å kjøpe hunden men så ble det ikke noe av men de er ûber kule Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Selg det på Elkjøp og det vil bli tømt av 10-åringer på null komma svisj Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 En ny hit for den hverdagspedofile! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 *host* LOL, ja.. Skal sende en sånn til den 72år gamle læreren vår som går rundt å tar bilder av jentene som han printer ut og aaaaldri sletter.. Med en fin liten lapp angående pedofili! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg har selv kjøpt e slik cam, og jeg var forbaiset over kvaliteten Og"bamsen" sitter godt oppå skjermen min Skal få lagt ut et bilde senere Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 *Host* Hvaaa? Kjøpte du den faktisk?? Du må legge ut bilder ja! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 *Host* Hvaaa? Kjøpte du den faktisk?? Du må legge ut bilder ja! Har driver prob med pc'en etter at jeg formaterte, så cam'en funker ikke akurat nå. Skal formater når jeg får nytt hk, cpu og ram i posten. Var forbauset over kvaliteten. Skal prøve og legge og bildet mitt fra catch som er tatt med cam'en Ja jeg kjøpte faktisk camen, sammen med et par vifter og noe dildal, kjøpte et til en kompis og, han var kjempefornøyd med cam'en Her er bilde av meg, som er tatt med camen før jeg fikk instalewr rette driver og sånt, det er egentlig bedre kvalitet Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Gammelt nytt, lenge siden det var en tråd om disse to (startet av meg btw) Kvaliteten var overraskende god etter bildet til Klikka_bZerk sitt bilde å dømme, mye bedre enn forventa. Fin presang til dama om hun ikke har cam fra før da f.eks. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Gammelt nytt, lenge siden det var en tråd om disse to (startet av meg btw)Kvaliteten var overraskende god etter bildet til Klikka_bZerk sitt bilde å dømme, mye bedre enn forventa. Fin presang til dama om hun ikke har cam fra før da f.eks. Skal lege ut et orentlig bilde når jeg har fått formatert. Ikke la deg lure av kvaliteten, på det bilde der Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Har faktisk ikke fått med meg den tråden.. Uansett synes jeg er sånn er überlame = fjortissvare! Unnskyld til de som dette støter! Men kvaliteten var jo ikke verst da.. Endret 19. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Leste litt feil.. Endret 19. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
galskab Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) konge webcam da, sette den på broren sitt rom mot senga.. eller sette den bare en plass i huset en dag når alle er vekke, da kommer han å ringer til 20 stykker "hei du sjer idag då? javell men det e fest hos meg idag me kan drikka å røyga mor å far e ikkje i hus" og 50-70 stykk kommer da kulle man hatt en bamse i hylla *busted* edit:"han" broren min da Endret 19. august 2005 av Vegiboy Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Man0war Post:#8 Skrevet: 21/07/2005 : 13:53 blir nok bare jenter som kjøper de! tongue.gif Eller de "keege" gutta i Holmenkollåsen! Definisjon: 1. Keeg The opposite of a geek. Man, that construction worker is such a keeg. Allså de keege gutta der borte er så deeghbare, omg, damn osv! Endret 27. august 2005 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Man0war Post:#8 Skrevet: 21/07/2005 : 13:53 blir nok bare jenter som kjøper de! tongue.gif Eller de "keege" gutta i Holmenkollåsen! Definisjon: 1. Keeg The opposite of a geek. Man, that construction worker is such a keeg. Allså de keege gutta der borte er så deeghbare, omg, damn osv! Tror nok ikke det du Jeg har camen selv og jeg er ikke noe lol omg persjon, jeg er anti lol, omg og alle de der teite forkortelsene Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 var jo litt søre de cam"sa da sånn man setter i senga til ei fin jente Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Og får en kraftig bot og samfunnstjenestestraff på 280 timer når du blir busta? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Tror nok ikke det du icon2.gif Jeg har camen selv og jeg er ikke noe lol omg persjon, jeg er anti lol, omg og alle de der teite forkortelsene harhar.gif Var ment som ironi, så no offence! Og får en kraftig bot og samfunnstjenestestraff på 280 timer når du blir busta? tongue.gif Du snakker av erfaring eller? Gi meg filmen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå