lokeland Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Opp igjennom åra har mange moddere bygget PCen inn i f.eks. bamser, men noen har til og med bygget webcamera inn i bamser! Har sett flere eksempler på dette før, men nå har Microplex tatt inn to modeller (en hund og en kanin) med innebygd webcam.. Til under 200 spenn! Tøft.. Hunden Kaninen Endret 19. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Lurer på om noen faktisk kjøper detta? Men det jeg merker er at mange idèer og "kjente" modder, f.eks. "CDtårn-lys-modden" blir masseprodusert! Nærmest stjålet spør du meg.. Og detta er ikke noe untak, nei! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 ikke tatt patent på så er det fritt frem for hvem som helst så å si at det er stjålet er jo bare tull Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 De var jo litt søte da! Ville ikke hatt noen av de, eller lagd en av en av bamsene mine.. Bamser skal jo være myke til å kose på. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Hehe.. Selvfølgelig er det det her med patent, men jeg synes casemoddere må begynne litt med det jeg! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 blir nok bare jenter som kjøper de! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Hehe, ja.. Er litt tøft for overvåking da! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Tviler på at en vanlig casemodder har råd og tid til å ta patent på ett produkt. Så er nok frittfram. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Oah! Uante muligheter for "homevideos with tight teenagers" Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 grisebra! haha! bra å lure folk med :!: Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Kan man ikke bare lage det sjøl hvis man absolutt må ha noe sånt.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Er det bare meg eller ser den "kaninen" ut som en isbjørn med rare ører Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Er det bare meg eller ser den "kaninen" ut som en isbjørn med rare ører enig med deg der Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) hm... en fin ide... kanskje jeg kommer til å gjøre noe sånt med mitt skal bare ha det inn i noe mer barskt hm.. hva med: "Alien'en som alltid overvåker mennesket" EDIT: Leif Endret 30. juli 2005 av PioUs-JiN Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Er det bare meg eller ser den "kaninen" ut som en isbjørn med rare ører enig med deg der Enig.. Haha :!: Eller enda ,mer på en sånn pokèmon tegna figur... (plis ikke mer pokèmon) Det ser litt billig laget ut da.. Noen som vet hvordan kvaliteten er på den.. Leste info om dem, men kan ikke så mye med sånn kvalitet på webcam... Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå