Chris_lox Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg skal installere nyeste catalyst, og avinstallere da de gamle driverene, og restarter maskina. Så når jeg kommer til desktop finner windows ut at den skal installere noen "fuckup" drivere. Og av en eller annen grunn spør den ikke om jeg vil gjøre det. Hvordan i all verden skal jeg fikse sånn at windows ikke installere driverene?! Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Kan bruke Driver Cleaner 3. Kjøre programmet i Sikkerhetsmouds og fjerne ATI programvare med det starte på nytt i vanelig modus så skulle de være borte. Hvis ikke, Prøvd å installere over? Siden du sikkert hadde Catalyst før og så skulle det gå bra. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 problemet er ikke å få fjernet de. Det klarer jeg helt fint. Så når jeg har fjernet de så starter jeg opp igjen, da er det ingen drivere til skjermkortet. Så når jeg kommer inn til desktopen spretter det en "boble" som sier : nytt vga-kort funnet. Så installerer windows de stygge driverene sine! Og de vil jeg jo selvfølgelig ikke ha. Jeg vil ha nyeste catalyst. Hvordan skal jeg klare å hindre windows i å installere disse "windows" driverene? Mvh Christopher Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Men hva med å bruke Driver Cleaner 3. Da får jeg vekk alt av driver til den enheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå