AeroX Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Heisann. Er på jakt etter ny mobiltelefon. Tenkte at jeg denne gangen skulle prøve en snerten klapptelefon. (har hatt masse telefoner og til slutt blir jeg drittlei funksjonene, og så er jo telefonen kjempestor og ikke kjekk å drasse rundt med lenger) Så er da spørsmålet: Går jeg for en Samsung eller Nokia klapptelefon? Har hatt et meget bra forhold til Nokia tidligere. Aldri prøvd Samsung. Hos Samsung er aktuelle modeller: E330 - E700 (kanskje litt gammel?) P510. Hos Nokia er det kun 6101 jeg kunne tenke meg av klapptelefonene. Viktigst for meg er at den har greit kamera. Nokså bra skjerm, ikke er kjempetreig i menyene og heller ikke treig ved SMS skriving. Så må det gå ann å koble til en USB kabel til mobilen, slik at jeg får overført bilder og sånt til pcen. Kjøper gjerne mobilen brukt på ebay (jeg bor i Spania så ingen tollgebyr og sånt tilkommer når jeg kjøper ting innen EU) Er det noen som har noen tips til meg og synspunkter på de jeg lista opp? Evnt andre klapptelefoner? på forhånd, takk. AeroX Lenke til kommentar
Milla_ Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg har en Samsung P510 jeg er veldig fornøyd med. Den har nokså bra kamera (etter det jeg har å sammenlikne med, og mener det er bedre enn på mange Nokia.) Den er liten og lett, har kameralys, menyen er rask, og det samme gjelder SMS. Touchåpningen er veldig praktisk! Er ikke sikker på hvordan det er med USB tilkobling desverre.. De få bildene jeg har overført har jeg gjort via MMS. Ettersom denne telefonen kom ny for et år siden er det my3e mulig du får tak i en for en bra pris Milla_ Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Hei. takk for svar:D Blir nok en Samsung klapptelefon på meg ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå