tommmy Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Asus laptop er denne laptopen så bra som den virker, i forhold til prisen? trenger bærbar når jeg begynner på skolen i høst. bare kom med forslag, men prisen kan ikke vær så mye mer enn den jeg linka til. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Ganske mye for pengene, og god byggekvalitet. Svak batteritid, dog (ikke regn med mer enn 2.5 timer), i tillegg til at en femtentommer kanskje er noe stor å dra med til skolebruk. Endret 20. juli 2005 av qwert Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 128 kB - L2 Cache (ikke bra) Lenke til kommentar
qwert Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Det har ikke så mye å si. Mobile Sempron yter jevnt over ganske bra. Bør være konkurransedyktig med Celeron-M på alle måter. Strømforbruket (og evt. medfølgende støy) er det største prpblemet til begge disse for skolebruk. Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 takker, men jeg tror nok jeg kjøper en acer TM 4151LMi som vi har fått tilbud på gjennom skolen. Noen som vet om det går fint å spille FM på den? me tanke på skjermkorte som er i? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) FM? Football Manager? I så fall bør nok det gå greit. Ikke forvent noen fabelaktig spillytelse i mere 3d-tunge spill fra den integrerte grafikken i Aceren, dog. Asusen du har sett på vil ha betydelig bedre spillytelse og skjerm selv om Go 6200 ikke er noe å skryte av det heller. 4151LMi er nok en bedre skolemaskin med tanke på batteritid, men kun XGA oppløsning kan være begrensende nok det også. Endret 20. juli 2005 av qwert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå