Dimitrij Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Har hørt mange lovord om filmen The Machinist med Christian Bale. Er denne filmen så bra som alle skal ha det til? Noen som har sett den? Lenke til kommentar
Clavain Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Ikke så verst, nei. Mørk, dyster, psykologisk film hvor man ikke helt forstår hva som foregår før slutten. Anbefales hvis man liker litt annerledes filmer. Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Så den for ikke så lengesiden. Dette er en bra film. filmen er god og forvirende historie. Jeg var helt forvirra heleveien igjennom, helt til slutten av filme. du blir ikke skuffet om du ser denne filmen. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Nå vet ikke jeg Dimitrij's filmsmak. Men jeg synes den er ganske bra, og som sagt før.. den er litt spesiell. Endret 23. juli 2005 av Newt32 Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Høres bra ut, får vel se den Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Overraskende god fra en syltynn Bale. Absolutt verdt a sjekke ut. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 en syltynn Bale. Kanskje til og me litt FOR tynn Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Ganske imponerende at han klarte å slanke seg så mye ned til Maskinisten, for så å gå opp igjen til Batman Begins... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Så den i går. Utrolig film. Veldig stille, så hvis man liker action er det et stort bommskudd. Og duverden så tynn han er ja. Helt sykt... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 en syltynn Bale. Kanskje til og me litt FOR tynn FOR tynn????? Insomnia i over ett (eller var det to) ar, og han er FOR tynn? En utrolig prestasjon fra Bale a slanke seg sa enormt. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 FOR tynn????? Insomnia i over ett (eller var det to) ar, og han er FOR tynn? Jepp.. Synes fortsatt han er for tynn. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Overraskende god fra en syltynn Bale. Absolutt verdt a sjekke ut. Absolutt bra presentasjon av Bale, likte filmen meget godt jeg Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 en syltynn Bale. Kanskje til og me litt FOR tynn FOR tynn????? Insomnia i over ett (eller var det to) ar, og han er FOR tynn? En utrolig prestasjon fra Bale a slanke seg sa enormt. Han hadde jo psykiske problemer og fikk advarsler fra legn om at det var helseskadelig, så ja han er altfor tynn i denne filmen. Fyren holder jo på å knekke som en fyrstikk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 en syltynn Bale. Kanskje til og me litt FOR tynn FOR tynn????? Insomnia i over ett (eller var det to) ar, og han er FOR tynn? En utrolig prestasjon fra Bale a slanke seg sa enormt. Han hadde jo psykiske problemer og fikk advarsler fra legn om at det var helseskadelig, så ja han er altfor tynn i denne filmen. Fyren holder jo på å knekke som en fyrstikk. Det var poenget. Selvfolgelig var det ikke sunt! Han var ikke FOR tynn fordi det var akkurat sa tynn han matte vaere for at det skulle vaere realistisk. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Kanskje vi ser på den neste Johnny Depp her? Skuespillere som legger så mye inn i sine rolletolkninger finnes det like mange av som slanke nordmenn på sydenferie. Jeg fikk forresten mail fra Play.com i går om at filmen er sendt, så de har den på lager nå Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Han var ikke FOR tynn (...) Det som er poenget mitt er at JEG synes han var for tynn. "FOR tynn" fordi han var ekkel... rett og slett. Og jeg vet at det var meningen. Lenke til kommentar
Peri Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Sinnsykt imponerende hvor mye han slanka seg ja! Fra Til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå