pruntox Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Halloys. Kjøpte meg en mp3 spiller for en liten stund siden. Creative Zen Micro. Skulle legge inn sanger på denne saken men fikk ikke akkurat usb 2.0 hastighet etter min mening. Itillegg klaga pcn på at jeg ikke hadde kobla greia til USB 2.0 porter.. Jeg har 6 USB 2.0 porter på kortet og jeg testa flere av dem men ikke no forskjell. Da er det vel no driver tull? Men jeg hakke peiling på hva jeg skal laste ned. Prøvde og sjekke ut litt men ble vel bare redd for å fukke opp alt så jeg ber heller om hjelp her.. Hovedkort A7N8X Deluxe skal være 6 usb 2.0 porter hehe Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Antagelighvis ettersom Windows med de siste Service Pack updates så skal de kunne inneholde USB 2 driverstøtte. Iallefall på Min windows 2000 uten SP så fant den ikke mens med den nyeste så ble USB 2 i orden. Så jeg vet ikke hva du kan gjøre. Om du fikk med en CD med hovedkortet kan du se om du finner noen USB 2 drivere der. For på hjemmesiden til ASUS fant jeg kun USB2 drivere til Win 98/ME siden det er en utdaterte versjoner. Endret 20. juli 2005 av Chief_R-W Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Hvis du ikke har lagt inn drivere til USB 2.0 (gjelder WinXP): 1. installer Service Pack 1 til Windows XP 2. høyreklikk på min datamaskin - egenskaper - maskinvare - enhetsbehandling Finn så usb-enheten som trenger enn oppdatering (gult ?). Høyreklikk på den, velg oppdater driver. Velg automatisk på vinduet som kommer opp. Da skal alt være i orden. Endret 20. juli 2005 av SilverCRX Lenke til kommentar
pruntox Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Ja er XP. Hmm så jeg må legge in SP1. Er det bare og hive inn den nyeste SP pakken etterpå? Eller må jeg sitte med SP1 for å få USB portene til og funke som de skal? Takk for hjelp til nå Edit: hmm pcn vil jo ikke innstalere SP1 for den sier at nyere versjon er lagt inn. ammagad.. Endret 20. juli 2005 av pruntox Lenke til kommentar
pruntox Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Ok nå har jeg sikkert gjort no jeg ikke burde gjøre... Det virker ihvertfall sånn For å få SP1 til og funke måtte jeg uinnstalere SP2.. Ikke så lurt kanskje pågrunn av at nå flippa jo hele pcn men fikk opptatert noe usb drivere men det står ikke at det er usb2.0... Jeg kommer ikke på nett nå og får en feilmelding når jeg lukker siden som prøvde og koble til nett. Den sier noe sånn: Programfeil Instruksjonen i "0x2000b" refererte til adresse "0x0000000" kunne ikke være "read" Sitter enda med SP1 og skriver på en annen pc. Itillegg går jo alt seint og pcn krasjer litt. Great... Siste gang jeg prøver og fukke med usb 2.0 Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hvis du hadde sp2, skal du ikke gå tilbake til sp1. USB 2.0 virker også med sp2. Bruk gjenoppretting til tidligere tidspunkt for å få maskina tilbake som den var. Sjekk i bios at usb står riktig konfigurert, skal vel stå på high speed da. Lenke til kommentar
pruntox Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Hvordan gjenoppretter jeg til slik det var før da? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Start- Alle programmer - Tilbehør - Systemverktøy - Systemgjenoppretting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå