radivx Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Noen som vet hvordan jeg kan finne ut hvilke tlf.nr. jeg skal ringe med modemet og om det er standard brukernavn og passord som skal benyttes med NGT Oppringt/fjernsurf når jeg er ute på tur? Evt. noen som har infoen? Kundeservice bruker litt tid på å svare... så derfor spør jeg her. Lenke til kommentar
hwl Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Denne siden hos nextgentel forklarer det meste http://www.nextgentel.no/kundesider/tjenes...ringt/index.php Jeg har testet tjenesten en del ganger og den fungerer utmerket Lenke til kommentar
radivx Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Takk... Skulle teste den nå bare for å se om den virker til neste gang jeg forlater heimen. Ikke tale om at den ville fønke... Har NextPhone (IP telefon fra NGT), kan dette ha noe med saken å gjøre? Maskinen min/modemet sier (over høyttaleren på den bærbare) at "The number you are dialling doesn't exist". Noen idèer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå