Gå til innhold

16 åring på 18års konsert?

Anbefalte innlegg

Det er jo uansett ikke ulovlig for rockefeller å la folk under 18 slippe inn. Så hvor streng de er på aldersgrensen kan de godt variere utifra hvem som spiller.

alkoholsalg

Og? Det er ingen lov som sier at mindreårige ikke får oppholde seg i lokaler hvor det serveres alkohol. Det er hovedsaklig to grunner til 18 og 20 års grense. 1. For at folka i baren skal slippe å måtte sjekke legg og 2. For å definere utestedet som "voksent" eller "ungdommelig". Altså unngå en viss type mennesker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Broren min var vokalist i et band som hadde ganske mange spillejobber, jeg var kanskje 10 da. Jeg kom inn alle stedene han spilte, bare mamma og pappa skrev under på en lapp der det stod at de tok fullt ansvar.

det vil ikke fungere på rockefeller :p hehe...

Lenke til kommentar
Broren min var vokalist i et band som hadde ganske mange spillejobber, jeg var kanskje 10 da. Jeg kom inn alle stedene han spilte, bare mamma og pappa skrev under på en lapp der det stod at de tok fullt ansvar.

det vil ikke fungere på rockefeller :p hehe...

Om broren hans hadde spilt på Rockefeller så hadde den nok fungert.

OT: Jeg har sett Immortal live :tease:

Lenke til kommentar
Et godt tips: Vent til du er gammel nok. Alt til sin tid...

Jepp, og særlig hvis bandet er i sine siste år og en ikke har sjangse til å se dem "til sin tid"... ;)

Som WINDIR :cry: Og IMMORTAL :cry::cry: Nok bevis på at Gud ikke fins.

I så tilfelle hadde jeg vært på Woodstock før jeg ble født. Men jeg var -11 år da den fantastiske festivalen gikk av stabelen for første gang, og fikk dermed ikke se noe derfra.

Det samme gjelder de som ikke er gamle nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...