Thlom Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Det er jo uansett ikke ulovlig for rockefeller å la folk under 18 slippe inn. Så hvor streng de er på aldersgrensen kan de godt variere utifra hvem som spiller. alkoholsalg Og? Det er ingen lov som sier at mindreårige ikke får oppholde seg i lokaler hvor det serveres alkohol. Det er hovedsaklig to grunner til 18 og 20 års grense. 1. For at folka i baren skal slippe å måtte sjekke legg og 2. For å definere utestedet som "voksent" eller "ungdommelig". Altså unngå en viss type mennesker. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Broren min var vokalist i et band som hadde ganske mange spillejobber, jeg var kanskje 10 da. Jeg kom inn alle stedene han spilte, bare mamma og pappa skrev under på en lapp der det stod at de tok fullt ansvar. Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Broren min var vokalist i et band som hadde ganske mange spillejobber, jeg var kanskje 10 da. Jeg kom inn alle stedene han spilte, bare mamma og pappa skrev under på en lapp der det stod at de tok fullt ansvar. det vil ikke fungere på rockefeller hehe... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Sikkert bare tull med det brevet. Uff, jeg kunne tenkt meg på rockerfeller selv: Stratovarius og Hammerfall... *sukke tungt* Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Et godt tips: Vent til du er gammel nok. Alt til sin tid... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Erm... Jeg er 12 år, ergo 6 år til jeg kan dra på Stratovarius konsert, og jeg tviler sterkt på at gutta fortsatt driver på da. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Et godt tips: Vent til du er gammel nok. Alt til sin tid... Jepp, og særlig hvis bandet er i sine siste år og en ikke har sjangse til å se dem "til sin tid"... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Sånn er det bare! Er man ikke gammel nok ting til ting, så må man vente til det er sin tid. Da kan man gå på konserter med de bandene som fortsatt spiller... Det er likt for alle! Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 du kan jo bare gå inn og late som du er 18, og viss de buster deg er det bare og si "shit heller, jeg som trodde det var adressen!!" Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Et godt tips: Vent til du er gammel nok. Alt til sin tid... Jepp, og særlig hvis bandet er i sine siste år og en ikke har sjangse til å se dem "til sin tid"... Som WINDIR Og IMMORTAL Nok bevis på at Gud ikke fins. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Broren min var vokalist i et band som hadde ganske mange spillejobber, jeg var kanskje 10 da. Jeg kom inn alle stedene han spilte, bare mamma og pappa skrev under på en lapp der det stod at de tok fullt ansvar. det vil ikke fungere på rockefeller hehe... Om broren hans hadde spilt på Rockefeller så hadde den nok fungert. OT: Jeg har sett Immortal live Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Et godt tips: Vent til du er gammel nok. Alt til sin tid... Jepp, og særlig hvis bandet er i sine siste år og en ikke har sjangse til å se dem "til sin tid"... Som WINDIR Og IMMORTAL Nok bevis på at Gud ikke fins. I så tilfelle hadde jeg vært på Woodstock før jeg ble født. Men jeg var -11 år da den fantastiske festivalen gikk av stabelen for første gang, og fikk dermed ikke se noe derfra. Det samme gjelder de som ikke er gamle nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå