x871kx6167ss7 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hei! Jeg har veldig lyst til å dra på opeth og helloween kosertene på rockefeller, men som dere vet er det 18årsgrense... En venn av meg sa at en venn av han hadde kommet inn på en konsert ved at han og en over 18 hadde sendt et brev til politiet hvor det sto at han over 18 skulle være ansvarlig for guttens handlinger osv. Og han kom inn på en 18års konsert! Noen som vet hvordan det funker? Lenke til kommentar
treant Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 hehe....kontakter vettu.....har vært på rockefeller en gang..... Lenke til kommentar
treant Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 sorry..så ikke det med brevet......men det er da vel ikke lov da? for det er sjenking der......sende brev med 1000 spenn til politiet kanskje? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Nå lurte på om det var en lovlig måte å komme inn på, ja Stefaren min kan få meg inn, men jeg tenkte kanskje det var en lovlig måte å gjøre det på Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg var med onkelen min på OJ på Smuget... Der er det vel 23-års aldersgrense, så vidt jeg vet Men det er kanskje ikke det samme, eller? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg var med onkelen min på OJ på Smuget... Der er det vel 23-års aldersgrense, så vidt jeg vet Men det er kanskje ikke det samme, eller? Jeg var der med jevnaldrede da jeg var 16. Lenke til kommentar
treant Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 hvis du er under oppsyn av en forsatte, og hvis den foresatte har spurt arangørene, så er det vel greit... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hvis du ser eldre ut en det du er så er det jo en mulighet. Selv om det er 18 års grense så skjekker de ikke leg på alle i døra. Men det kommer jo ann på om du tar den risken. Men hvis du har en stefar som kan få deg inn, så er jo det like dumt. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Lurte jeg jo på om det var en lovlig måte.... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 fake-leg.. daaaaah Eneste veien jeg har sluppet inn Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 På Rockefeller slepp du ikkje inn om du er under 18 samma F. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Dersom jeg kommer inn ved hjelp av "insidere", hva er worst end senario? Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 På Rockefeller slepp du ikkje inn om du er under 18 samma F. bullshit.. kommi inn flere ganger når jeg var under 18.. det er et sjema som skal fylles ut, og både du og den myndige må skrive under på at du skal være under oppsyn hele tiden og ikke drikke noe som helst alkoholholdig.. var ikke jeg som tok meg av det de gangene, men vi tok oss av det når vi kom dit. men de har skjemaet liggende.. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Endelig et seriøst svar... Er det alltid slik eller burde man kontakte på forhånd? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 På Rockefeller slepp du ikkje inn om du er under 18 samma F. bullshit.. kommi inn flere ganger når jeg var under 18.. det er et sjema som skal fylles ut, og både du og den myndige må skrive under på at du skal være under oppsyn hele tiden og ikke drikke noe som helst alkoholholdig.. var ikke jeg som tok meg av det de gangene, men vi tok oss av det når vi kom dit. men de har skjemaet liggende.. Når var det? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Det er jo uansett ikke ulovlig for rockefeller å la folk under 18 slippe inn. Så hvor streng de er på aldersgrensen kan de godt variere utifra hvem som spiller. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Ringte og sjekka seinast i september i fjor, og då var det ihvertfall 0 sjangs. (Windir-gigen) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Forbanna kjipt å gå glipp av seigmen i trondheim pga 3 mnd. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Det er jo uansett ikke ulovlig for rockefeller å la folk under 18 slippe inn. Så hvor streng de er på aldersgrensen kan de godt variere utifra hvem som spiller. alkoholsalg Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) tingen er jo at utrolig mange konserter er det fri aldersgrense på .. skjønner det egentlig ikke.. de selger øl da og, men det kan være at de bare selger alkohol i 2. etg. om det er fri aldersgrense... men tror du burde undersøke først. jeg ville ikke tatt sjansen på å bare dra dit. det var som sagt når jeg var under 18 jeg kom inn på leg plikt der. så det er over et år siden. tror nok det er 2. men det trengtes litt diskutering og krangling før det gikk. tror du trenger en som virkelig kan snakke for seg og kan loven for å klare det. alle ansatte nekta plent på det. men det var etter kontakt med høyere makter vi fikk skjemaet.. lykke til værtfall.. edit: det værste som kan skje om du bruker insidere vet jeg ikke.. du blir kasta ut hehe.. regner ikke med at du kan stå til ansvar for at du "slapp å vise leg" hvis du er under 18.. jeg vet ærlig talt ikke.. Endret 19. juli 2005 av Tjuls Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå