Fall_Child Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Heisann! Tenkte å kjøpe meg PC en dag denne uka. Har så og si bestemt meg for dinside.no-tilbudet til Netshop Link men da uten de delene jeg ikke trenger. Skjermen kjøper jeg fra Komplett.no, ettersom det i mine øyne virker som en bra skjerm til en billig penge. Ukens tilbud Ettersom jeg allerede har Win XP, gidder jeg ikke betale for å få det igjen, og lurer derfor på om det kan bli problematisk å komme igang med pc'en. Er helt blåst når det gjelder hvordan pc'er funker, jeg er en pc-bruker, ikke pc-kjenner, så jeg er helt blank på dette feltet. Første pc'en jeg får i hus der ikke alt er forhåndsinstallert. Er det særlig vrient å installere windows? Noe program på pc'en som hjelper meg, eller må jeg finne ut av hva jeg skal gjøre selv? P.S Hvis noen har erfaringer med skjermen så skrik ut.. vil gjerne høre dem. På forhånd takk! Lenke til kommentar
treant Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 men hvis du er helt ladded: sjekk denna guiden: http://itpro.no/art/8165.html lykke til... Lenke til kommentar
Fall_Child Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Takker for svar! Virket jo ikke så vanskelig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 hvordan får man linux på en ny pc, må man laste det ned fra en annen pc og legge det på en boot cd først? Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Nei du laster ned et image eks. herfra, brenner ut og restarter. http://www.linuxiso.org/ Viss du bare vil "prøve" linux ført kan jeg anbefalle knoppix. Det er en distro som bare kjører fra cd og ikke installerer noen ting. Veldig genialt viss du vil bare prøve the linux "look and feel" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå