MyBigMouth Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Håper ikke dette er ulovlig men jeg spørr allikavell..... Noen som har/vet hvor jeg kan få tak i Live opptak fra audioslave fra Quarten. Skulle egntlig på den men pga dødsfall i familien måtte jeg selge billetten. Selv om det var for "en god sak" jeg solgte billetten,så skjærte det godt i hjertet da jeg så de fikk 6er i BA dagen etterpå. -Hilsen fra en desperat fan- Endret 19. juli 2005 av Rxj0n Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Så live spesialen på lydverket.. Så du finner vel deler av konserten på nett-tv går jeg ut i fra Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Se her: http://music.aol.com/videos/ AUdioslave fra Live 8 + mange andre band...mulig du må laste ned en plugin, men funker her hvertfal Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Så Audioslave på Roskilde og ble ikke så veldig imponert. Men de avsluttet med et brak da! Killing in the name! Det tok seriøst av! Mulig de spilte bedre på Quart, det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå