erikstein Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Fruen skal begynne på en skole nå til høsten som krever bærbar. Hun vil derfor ha en pen "dame"veske som har en litt snerten farge for å si det på den måten. Har sett på ucarry.no men de hadde ikke noe som falt i smak.. Finnes det noen andre som lager vesker i søte jentefarger? Er snakk om en standar 14" maskin, så den må ikke være for stor (ikke så sterk).. Lenke til kommentar
twb Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Før i tiden sydde damene veskene sine selv. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Bra at du lever i fortiden Jeg er mest interessert i nåtidens produkter Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Finnes det noen andre som lager vesker i søte jentefarger? Er snakk om en standar 14" maskin, så den må ikke være for stor (ikke så sterk).. Er det Paris Hilton du er sammen med eller? Endret 19. juli 2005 av Jada-jada Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Personlig sverger jeg til de veskene Tom Bihn lager og de finnes i mange farger, men de må jo importeres og er relativt dyre. Legg merke til at de selger løse sleeves slik som BrainCell og Monolith som da kan puttes oppi en hvilken som helst annen bag/ryggsekk i passende farge/merke Cobos Edit: URL hadde jo vært kjekt Endret 19. juli 2005 av Cobos Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hvis fargen på veska er så viktig tror jeg du har valgt feil dame Heldigvis ser dama mi først og fremst på om en evt veske er praktisk i bruk, og ikke bare på utseendet... Lenke til kommentar
dibon Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Om hun har en 14" iBook, så har dem jo mange fine vesker osv på apple.com :-D Lenke til kommentar
tuco Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hei, du kan se på denne siden. Har googlet rundt lite etter det samme, da min kjæreste og liker fine ting. Kolobags Lenke til kommentar
mandela Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 bæreposene til japan dutyfree bør funke ellers har samsonite noen små & fine vesker i ulike farger. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Fant en fin Targusbag hun ville ha (lilla sak) på databutikken.com så nå er hun fornøyd. Jeg syntes jenter skal være jenter. Finnes det faktisk noen av dem som ser det praktiske fremfor det estetiske? Om dette så er tilfellet vil jeg ha bevis. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Om hun har en 14" iBook, så har dem jo mange fine vesker osv på apple.com :-D Disse veskene passer jo mye mer enn bare 14" iBook, de vil jo passe de fleste 14" bare dem ikke er for tykke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå