vebwa Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Lurer på om Club3D sitt Radeon 8500 retail har 2 RAMDACs... Det er jo et billig Radeon 8500 kort, og kjører jo 275/550, så det ser bra ut. Skal brukes hovedsakelig til 2d/dualoppsett -> viktig med 2 DACs. Noen som vet/har kortet og kan bekrefte? Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Spør på rage3d.com forumet. De har peil og mange medlemmer Lenke til kommentar
kjelleren Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Quote: Den 2002-07-31 07:40, Rafael skrev:Spør på rage3d.com forumet. De har peil og mange medlemmer nå ja, har vært innom det forumet mange ganger og søkt etter info på overnevnte spørsmål når det gjelder BBA LE kort. Og det virker som det er varierende meninger omkring om det er 2 ramdacs eller ikke. Min foreløpige konklusjon er at BBA LE kort har 2 slike, hvor man kan anvende den andre ramdac'en ved å bruke en DVI -> analog adapter. Rett meg gjerne dersom det er noen som har et skikkelig svar på dette. Når det gjelder 8500 retail kortene, så trodde jeg alle hadde 2 ramdacs t.o.m. hercules sine kort. Lenke til kommentar
null.sexy Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Hvis du snakker om utganger på kortet er det 1 dvi og en standard utgang. Du kan koble en adapter på dvi utgangen så du kan bruke dual skjermer. Funker meget bra har 8500 le selv og er stor fornøyd. Lenke til kommentar
vebwa Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 Nei, mener DACene, altså Digital Analog Converter. Er vel de sakene som omformer signalet til å kunne brukes på VGA/CRT... Lenke til kommentar
vebwa Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 Har prøvd på rage3d-forumet nå... Lite svar å få der. Noen her som vet om Club3D Radeon 8500 kortet har 2 RAMDACs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå