Øsse Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Hei! Av og til når jeg er på LAN parties kan PCen ha en tendens til å klikke, jeg må ty til Reset-knappen. Dette skjer når jeg spiller Counter-Strike i nettverk. Har skjedd en gang med Quake3. Jeg har en NextGenTel 1mbit/512kbit linje koblet til samme nettverkskortet. Har ingen problemer med verken CS eller andre ting. Alt fungerer perfekt. Nettverkskortet er av en litt gammel type. (Hva som stod i Enhetsbehandling) 3Com EtherLink 10/100 PCI TX NIC (3C905B-TX) Så pass gammelt at det selvinstallerer seg selv i både Win98/98SE, ME, 2k/XP. Jeg har vært inne hos Komplett Data i Bergen og spurt. De mener at det ikke kan være nettverkskortet. Ved siden av emnet ber jeg folk poste de beste innstillingene til netcoden for CS i LAN. Bør jeg kjøpe nytt nettverkskort selv om ? Jeg har prøvd å installere drivere. Det skjedde ingenting. Problemene oppstår i både Win2k/WinXP. Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 30. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2002 I en tidligere post skrev noen at det kunne være en IRQ konflikt. I Enhetsbehandlingen ser ejg at Nettverkskortet deler IRQ 9 med ALi PCI to USB Host Controller (to stk, jeg et ASUS A7A266 HK med ALi Chipsett) og Creative SB Live! 1024 (WDM) Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Ojda! Dobbel post liker vi ikke :razz: Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Er en feil på forumet. Er ikke han som har posta det samme 2 ganger (tidene er akkurat like på begge). Kan desverre ikke hjelpe deg Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Jeg tror ikke det er NIC'et, da det er en gammel slager som er veldig stødig. (Så sant du ikke har fått installert det feil, eller det et noe feil med det=) *feilsøking på høyt nivå* Jeg har heller min tro på at halflife engine'en er noe av det mest crappye engine'en til et spill som det taes penger for. EVER! Min mening =) -Dante Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå