TommyGun77 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Er det noen norske webshopper som selger hw som har fri frakt? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 www.efast.no OBS! på at prisen bare er bakt inn i prisen på varene i stedet. Du vil aldri få de laveste prisene + fri frakt, det er bare ikke mulig... Lenke til kommentar
treant Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 mpx ga meg fri frakt av en eller anna grunn da jeg bestilte et skjermkort Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Å? Spurte du hvorfor? Er jo snålt.. Enten en feil, eller så følte de seg hjertvarme! Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 www.edg.no skal ha fri frakt. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) www.edg.no skal ha fri frakt Er det en virkelig nettbutikk??? Ser veldig amatør ut den nettsiden Endret 21. juli 2005 av Scortech Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 www.edg.no skal ha fri frakt. Det hadde i så fall vert siste spikeren i kista for butikkkjøp av pc deler for min del. Ingenting er mer frustrende enn å trenge en USB kabel eller noe, men du kan ikke bestille den fordi du må legge til 100kr i frakt. Alternativet er å kjøpe den på Elkjøp eller noe, men der betaler du lett 150 kr for noe sånnt... Ble forresten meget positivt overrasket da jeg skulle bestille meg kabinettvifte på Vendur.no og fannt ut at de hadde brevpost som alternativ! Bare synd at de har et heller ensrettet sortiment. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 www.edg.no skal ha fri frakt. Det hadde i så fall vert siste spikeren i kista for butikkkjøp av pc deler for min del. Ingenting er mer frustrende enn å trenge en USB kabel eller noe, men du kan ikke bestille den fordi du må legge til 100kr i frakt. Alternativet er å kjøpe den på Elkjøp eller noe, men der betaler du lett 150 kr for noe sånnt... Hehe, ja. Men lurer på om det ikke gjelder for kjøp over 1500 eller noe sånt Lenke til kommentar
kristianha Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 www.edg.no skal ha fri frakt Er det en virkelig nettbutikk??? Ser veldig amatør ut den nettsiden Hei! Vi er i ferd med å bygge opp denne siden. Butikken er designet av Multicase Norge AS foreløpig, og er deres standard web-shop. Vi kommer til å gjøre om designet, men fokuserer mer på å få større produktutvalg, samt å få prisene ned. Multicase er (til informasjon) forøvrig det samme systemet som mange av de store nettbutikkene benytter, det er et av de dyreste og mest avanserte systemet som finnes. Litt tolmodighet, så tenker jeg nok designet blir meget bedre. Vennlig hilsen EDG AS Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg tror ikke de konkurer med komplett, mpx, og de store datakjedene........ Lenke til kommentar
kristianha Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg tror ikke de konkurer med komplett, mpx, og de store datakjedene........ Hei igjen, I motsetning til en del andre, har vi ikke mål om å bli størst. Vi har ei heller målsetning om å bli rike. Grunnen til at vi går ut med fri frakt, er en kombinasjon av 2 ting. 1: Det er viktig for en kunde å vite hva man skal betale. Kan vi gi deg en pris, inkl frakt, gebyrer etc, må da dette være fint..? 2: Det er flere som har begynt å se på fraktfrilevering. Skal man over til dette, vil vi heller være en av de første, i stedet for å kommer dultende etter. Det vi ønsker er å tilby et standard sortiment, men med noen ukjente produsenter i tillegg. Vi mener det er plass til noen flere produsenteri markedet, og syns det er artig å kunne tilby litt annet enn de store kjedene/nettbutikkene. Utkonkurerer dem nok ikke, men vi kan skryte av å ha samme system! hehe... :!: Vennlig hilsen EDG AS Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Mange butikker har billigere frakt enn 100kr nå for tiden da, de fleste inkl komplett har begynt med brevpakker, så det er blitt en del rimeligere Personlig synes jeg edg.no virker lovende, seff ikke innen priser og utvalg i ALLE katerogiene men noe av det er ganske bra så får håpe det kommer mer.. Endret 27. juli 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
kristianha Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Mange butikker har billigere frakt enn 100kr nå for tiden da, de fleste inkl komplett har begynt med brevpakker, så det er blitt en del rimeligere Personlig synes jeg edg.no virker lovende, seff ikke innen priser og utvalg i ALLE katerogiene men noe av det er ganske bra så får håpe det kommer mer.. Tusen takk for en hyggelig melding. Vi jobber så godt vi kan med akkurat disse punktene. Det er kommet mye den siste uken, og mer er på vei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå